|
klut
|
Posted: 03 Jun 2010, 19:38 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Det er patetisk at ingen tør å gjøre noe. Jeg begynner å bli litt trøtt på det argumentet om at "det ikke er så lett å endre på ting, verden er som den er" -Alle politikere som har lovt forandring.
Vi kan i hvert fall konkludere med at verden har fått stadfestet det den allerede trodde: 1. Det at Kina og Russland har vetorett i FN er kun en formalitet. Thats democracy for ya! 2. Hadde det dødd(ekte, hvite) europeere hadde verden reagert langt sterkere enn det vi har sett nå. Jeg tenker det er derfor de israelske styrkene ikke drepte noen hvite.
Det plager meg at "Hamas" stadig blir nevnt, og at de samtidig unnlater å legge ved at de ble valgt under et demokratisk valg som har fått et godkjenningsstempel av en uavhengig kommité(eller noe). Derfor er handlingene til Israel(og Egypt) lovbrudd. Hvorfor reagerer ingen? Hadde ikke Amerika hatt en interesse av å i det hele tatt ha en okkupasjon av palestinske områder, hadde de erklært krig, slik de gjorde i Jugoslavia(fordi Serbia hadde/har gode forhold til Russland) eller Afghanistan. Eh, tror ikke det trenger å utdypes. Jeg er sikker på at de fleste vet her, unntatt hr. "ingen forstår meg", kanskje.
Og apropos Kenneth; hva sier du nåa? Du har jo så mye innsikt i denne saken, jeg vil gjerne høre dine synspunkt om en eventuelt boikott av (fasciststaten)Israel -på alle fronter, og å trekke norske styrker ut av Afghanistan. Du er jo midtøsten-eksperten her på forumet. Hm?
Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 03 Jun 2010, 21:06 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
hva er "den" og hvorfor er "den" idiotisk? ikke bruk så generelle begrep når du diskuterer. "Den" og "det" har en tendens til å være forvirrende. fuglefrø forresten* og det heter kakle** du er teit***
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 04 Jun 2010, 04:14 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
wooooow  glømte å sette den i sammen wooooooow du snakker om rette ræva som fise her om kem som er teit  ...Grunnen til den er idiotisk fordi einaste midtøsten driver med er krig og atter faens krig og hevn og hadde ditta krigerske folket det vært smart hadde dei ikke angrepet ei heil nasjon pga sivile blir drept eller familien og når dei går å trua at dei skal bombe andre land fordi amerikanerene begynte krigen så trenge dei for faen ikkje å kverke eller bombe andre land berre fordi vi er allierte...hadde disse apene vært smarte hadde dei heller gått til krig mot dei som virklig starta det og ikke dreper uskyldige fordi 10-20 soldater dreper 100 personer og mer..
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 04 Jun 2010, 10:38 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Du er skikkelig ghetto bitch når du skal skrive comebacks. Og slutt å ta det personlig at jeg argumenterer mot det du sier. I motsetning til deg angriper je gikke deg som person, men argumentene dine. Det er en viss forskjell(unntatt den teit-kommentaren).
Jeg vet du tisser i buksa ved tanken på at Norge var ført opp på en liste over militære mål(av disse "apene") men jeg tror neppe de har noen interesse av å bombe Norge, for ikke å snakke om Sula. Norge har ikke spilt en så stor rolle i denne krigen.
Og nei, de sjekker nok ikke flaggene på uniformene til soldatene i Afghanistan når de skyter på dem. Er du klar over at de fleste som reiser ned dit gjør det fordi de vil vite hvordan det er å drepe? De aner ikke hva de gjør, de er jo drittunger. Videospill var tydeligvis ikke nok for den gjengen. Og der får media igjen for å gjøre krig til underholdning.
Dette er tredje gang jeg sier det her; det er ikke de som startet krigene som pågår nå, det var USA og alle rævsleikerne i Nato(inkludert Norge). Skjønner? DE=midtløsten. DE startet IKKE krigene som pågår i MIDTØSTEN. NÅ. Det var ikke okkupasjon før FN(USA) bestemte at de skulle slippe Israelerne inn("offisielt") etter andre verdenskrig(på sekstitallet eller noe i den duren).
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 08 Jun 2010, 12:58 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
NERDRAGE!!!1 Det der kom IKKE fra din kjeft. Cipther wrote: :lol:  Du har rett i endel ting ,men resten er du heilt blåst i.. har du foresten vært i midtøsten å sett ka som forgår egentlig??? bortsett fra på videoer og vg/dagbladet?? Ok, men du har fortsatt ikke rett i noenting, fra mitt synspunkt er du en ubetydelig liten pri(c)kk i Sula. Og 1: Du har ikke vært i midtøsten du heller, eller? Tok du kanskje en liten svipptur innom mens du var i Oslo og London og demonstrerte samtidig? OG 2: Jeg leser aldri VG eller Dagbladet, fordi VG og Dagbladet er møkk. Youtube ser jeg heller ikke på, se: "VG og Dagbladet". xKATOLIKENx wrote: Dessvärre har du nog rätt om offrens hudfärg, Klut, hade det varit svenskar eller norrmän som blivit dödade, så hade det nog blitt en internationell kris av större format. Ja, det er i sånne situasjoner "PK"-politikerene viser sitt sanne ansikt.
|
|
| Top |
|
 |
heltgeit
|
Posted: 10 Jun 2010, 16:37 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: har du foresten vært i midtøsten å sett ka som forgår egentlig??? bortsett fra på videoer og vg/dagbladet?? Cipther wrote: Aftenposten er sæff såå mye bedre enn VG/DB !! Just saying ....
kjekt å ha
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 21 Jun 2010, 14:59 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Aftenposten suger også.
Du må ikke formulere deg så vanskelig, han forstår det ikke.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 24 Jun 2010, 12:19 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Jeg har da aldri gitt uttrykk for å beskytte Mullah Krekar eller Saddam Hussein? Ikke legg ord i munnen min. Jeg syns ikke Osama Bin Laden er spesielt fin heller. Osama Bin Laden har ikke drept noen på veldig lenge, og hvis vi først skal være så uetiske at vi teller lik så har Bush-regjeringen drept flere enn ham**.
**Teskje: Dette var ikke skrevet for å forsvare hva Osama Bin Laden har gjort, jeg simpelthen påpekte at han ikke er noe bedre enn våre toppledere.
DEATH TO INFIDELS. Neida.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 25 Jun 2010, 21:01 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: jeg har aldri sagt jeg har likt bush heller eller regjeringen og dessutenm tror jeg osama jobber som hemmlig agent for usa for siden dei aldri finner han ,men dei fant saddam fordi han plutslig va en trussel. skal vedde på dei visste kor han va heile tiden heilt til han blei et hinder i det korruptiske maktspillet amerikanerene driver med for å sikre seg ting som er verdt mer en 10 tonn med gull.. og heiltgeit som er moldenser det mest dummaste språket jeg har hørt.. derfor dere grine så jævli fordi Aafk satt dere langt tilbake i steinaldern da dere tapte mot dem i fotball.. Jeg tror du må ha kopiert feil, for det er visstnok Saddam Hussein som har arbeidet som CIA agent, ikke Osama Bin Laden. Det er gitt ut en eller annen teit bok om dette som heter "the Manchurian Candidate" hvor en tidligere "innsder" i CIA forteller hvordan USA har "kjøpt" statsledere i blant annet Sør-Amerika og midtøsten. Der står det du prøver å fortelle.
|
|
| Top |
|
 |
heltgeit
|
Posted: 26 Jun 2010, 13:01 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Cipther; jeg veit ikke hvor mange ganger det har blitt presisert, men jeg prøver på nytt; ingen her rakka ne på deg eller i det hele tatt var frekk i kjeften før du begynte å true, komme me drittpreik og slengkommentarer. En av dine første poster var en trussel med mange lovende ord. Hvis du sier 'jeg', hvorfor i huleste skriver du 'ej' da? Snurp igjen smella di og slytt med lyginga! Og Sula rakker jeg kun ned på når du er i bilde. Jeg har ingenting imot Sula, jeg liker Sula, det er deg jeg ikke liker! blablabla For å få respekt må man gjøre seg fortjent til den, din tulling! 
kjekt å ha
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 26 Jun 2010, 15:22 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: hahaha og du bite på allt som står i bøker???? CIA avslører ikkje slike ting ihvertfall ikke i bøker og siden dei er hemmlige agenter og kan gjør både det eine og det andre dei kunne ha feks stoppa utgivelsen av boka og dei har så mye makt til å gjer så mye visst den boka hadde vært en trussel hadde den aldri kommet ut og om dei hadde måtte gå over lik for å gjer det hadde dei gjort det lett..og ka sjangsen du ikke veit om osama bin laden jobber for usa som hemmlig agent. med så bra utstyr som usa har osv hadde dei tatt osama bin laden om dei ville istede for å late som dei bruker mange unødvendige milliona på leiting for å få stillt han innenfor retten så veit dei kor han er henst.. Så lenge mennesker arbeider for CIA vil slike ting bli avslørt. Jeg vet ikke hva slags agenda det lå bak avsløringen av CIA i denne boken, men det nekter jeg å diskutere med deg fordi det eneste du klarer å stotre frem er "BLÆBLÆBBLÆ FITTE FAEN KUKBLÆBLBÆBLÆ", jeg nekter å tolerere dårlig ordbruk bare fordi du ikke vet bedre. Det gidder jeg ikke. Og jo, det fins frie presser, det er mulig å spre informasjon uten å bli stoppet og drept av CIA. Jeg vet ikke hva slags fantasiverden du lever i, men IRL så fins det noe som heter "ytringsfrihet". Det gjelder hovedsaklig for hvite menn, men de har noe godt å komme med i blant de også. Denne boken, for eksempel. Den ble ikke kjent gjennom TV, men de har laget en europisk dokumentar om den(jeg husker ikke hva den heter akkurat nå). Og si meg, hvis du ikke tror på noen ting, hvordan kom du da frem til at Osama Bin Laden jobber for CIA? USA kan ikke bruke alt "bra utstyr som usa har osv" fordi det fins regler i krig.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 26 Jun 2010, 21:47 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Det er absolutt en plausibel teori, at KANSKJE kunne ha drept Osama Bin Laden om de virkelig hadde hatt lyst.
Men jeg kjøper ikke de area 51 greiene ass, det er hippiepreik.
|
|
| Top |
|
 |
|
|