|
Cipther
|
Posted: 09 May 2010, 15:08 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
|
Jeg hører ikke på rac-musikk jeg heller og det finnes masse viking musikk som er bra ,men det trenge ikkje nødvendigvis å vær rac/wp...Jeg hater rac-wp musikk og visst folk kan heller lytte istede for å misforstå så synger dei mye patriotiske sanger og dei trenge ikkje nødvendigvis å vær nazi fordi om.. Vikingene va jo et stolt folkeslag som kriget og sang sine grove sanger ,men siden Tore W fucking tvedt kom med den teite propagandaen sin inni det norrønne og dens kultur så er det ikkje rart folk tror viking metal er rac-wp musikk.. og i den lyriken til ultima thule va det faen ikkje et spor av nazi musikk i det heile tatt..heller mer eventyr tekst enn nazi tekst..Blå Brigader, Hel och Enhärjarna. er kongebra musikk;)
Ultima thule-drakeskeppet lyrics..
det store sorte vann, i mørke ut foran seil strukket i nord, brytende bølge crest i kalde mørke natten, når kald arrete kinnet slikking hvitt skum av det mange-lanse og vind
Rask som en tanke, årvåkne på vakt jaget en sjø drage i natten Se drage båtar over skjebnen til havet
Jeg er av regimet, dempe og storm hav Jeg er å bygge, bekrefte og skipet form Jeg må hele tiden søke, dere har tatt noen endelig skape noe nytt, riste runer med spyd min
Rask som en tanke, årvåkne på vakt jaget en sjø drage i natten Se drage båtar over skjebnen til havet
på dagene solen, stjerne skinner i natt peker videre ut i det ukjente, frykter jeg ingen steder minnet av min hånd, kan tidens tann erodere minnet om min prestasjon, evige herlighet grad
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 09 May 2010, 16:44 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Du tar feil, den eneste grunnen til at jeg nevner Tore W. Tvedt er fordi jeg vet det provoserer deg. Det er overraskende få som vet hvem han er.
Jeg assosierer pagan-bullshit med nynazisme fordi det er en rimelig stor beveglse som skjer i utlandet. Den er ikke så synlig i Norge. Og jeg liker det(musikken altså) ikke fordi; 1. Det er veldig høytidelig, jeg grøsser når jeg tenker på alle laivnerdene som kommer når de hører de ekle grove stemmene synge om noe utdaterte temaer i et hav av orkestermusikk. Jeg hater orkestermusikk. 2. Vikinger er barbarer, enda en grunn til å ikke like dem og musikken de har inspirert. 3. Jeg vil ikke bli assosiert med nynazisme, folk som frivillig tar over seg sånne stempler fortjener å bli banka opp. Det er som å kalle seg WP i Amerika bare fordi man er stolt av å være hvit, og være uenig i det KKK gjorde samtidig. Selv om man ikke har et rasistisk "budskap" i det, er det jævlig unødvendig. Det er ikke så lenge siden andre verdenskrig, folk er fortsatt ganske sinna for det ;0)
Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 09 May 2010, 20:15 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Jeg satt og funderte et sekund om jeg skulle gjøre det her eller ikke. Dette er siste gang jeg prøver å få deg til å forstå at du tar grundig feil. Alt du gjør og sier er feil, Kenneth. Jeg gjentar; siste gang.
Hvordan skal man kunne respektere swastikaen når det ble drept i dets navn? Si det til likene i Auschwitz (: Det er tydeligvis du som ikke viser respekt her. Du eier ikke et fnugg av forståelse for andre, og det er synd at sånne som deg har stemmerett.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 10 May 2010, 08:23 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
hey, det er du som tar deg nær av nerd. jeg bruker aldri nerd som et skjellsord, det er støtende for noen tenk. jeg orker ikke lese det du har skrevet, jeg vet det ikke er viktig.
Og forresten var ikke Hitler pagan.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 10 May 2010, 21:16 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
uffda, ble lille pjokken sinna fordi jeg snakka dritt om laiv : ''((((
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 11 May 2010, 00:49 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Jeg blir ikkje sinna fordi du kalla nokken nerd i et laiv, men jeg tenker over dine ord jeg di oppblåste fitte om kem som ikkje skal snakke dritt om andre sine ting og respektere andre sine levemåter å sine ting dei vil gjer selv.. så vi snakker om rette hore ungen som snakker dritt om andre selv å syter visst andre snakker dritt  du er faen meg så blåst. kan ikkje du ta live av deg selv og gjer verden en stor tjeneste???
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 05 Dec 2010, 13:01 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Lumsk Trolltind Vilja du høyra historia om Trolltindane i Romsdal? det gjekk seg slik at dei vart te' da jotnane skulle gifta seg -og brurefølgjet seg på ferda Giftarmålet skulle stå i trollkyrkja som var deira ved foten av fjellet Romsdalshorn alle jotnane skulle feira Nokre av jotnane kom langvegs frå og starta tidleg med festen ølbollen vandra i ring blant dei som gjekk på den brurevei -og tida ho blei ikkje lange Tida var gløymd og natta blei lang dei spøkte og lo og fnisa dess meir dei supa og lo og song dei nærma seg umerkeleg krisa Dei tura i lag og natt blei til dag men med dagslyset kom også sola det øyeblikk strålane følgjet traff var dei ikkje blant oss her på jorda Ikkje ein jotne held seg på beina følgjet blei som forsteina det hjelpte ikkje å verte gal dei står der den dag i dag Konge sang 
|
|
| Top |
|
 |
|
|