norsk punkforum

- What the hell happened to the yellow forum?!
Home Page FAQ Team Search
  Register
Login 
View unanswered posts View active topics  

Delete all board cookies

All times are UTC + 1 hour

New Topic Post Reply  [ 14 posts ] 
  Print view
Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 20 Jan 2011, 19:05 
Roadie
Roadie

har tengt å selge noen Norske Pønk og hardcore singler
hvor fihar tengt å selge noen Norske Pønk og hardcore singlernner jeg verdien på disse:
Oslo Børs
Dead Gehardsens/Svartidaudir
Dødsdømt
Sterke Svakheter
TOM trussel

Profile E-mail  

PostPosted: 20 Jan 2011, 23:26 
Android

tja

DG/Svartidaudir trur jeg kan være vanskelig å få så mye mer enn 100 spenn for. spørs jo hvem man selger til da, og om man liker å lure penger av folk.
Dødsdømt skivene er det ikke mer enn kanskje to år sida de ble solgt for 20-30 spenn i en viss platesjappe i oslo, for de satt antagelig på en haug av dem etter han som ga ut skiva. så et sted mellom 50-100 spenn er vel en grei pris.

Hvilken Oslo Børs er det? begge 7" deres har verdi, særlig den første er det mulig å få mye for.

de to andre skivene vet jeg ikke noe om

Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3
mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2011, 23:39 
Roadie
Roadie

Skrukken wrote:
tja

DG/Svartidaudir trur jeg kan være vanskelig å få så mye mer enn 100 spenn for. spørs jo hvem man selger til da, og om man liker å lure penger av folk.
Dødsdømt skivene er det ikke mer enn kanskje to år sida de ble solgt for 20-30 spenn i en viss platesjappe i oslo, for de satt antagelig på en haug av dem etter han som ga ut skiva. så et sted mellom 50-100 spenn er vel en grei pris.

Hvilken Oslo Børs er det? begge 7" deres har verdi, særlig den første er det mulig å få mye for.

Oslo Børs 3 spors singelen
som kom ut på krakk 01 Med låtene Smukke folks børn,tyngende ansvar og råtne guder

Profile E-mail  

PostPosted: 21 Jan 2011, 02:11 
Oldschool punk
Oldschool punk

mye du har tenkt å selge den for da??? Er ganske intressert i oslo børs om jeg ikke har den fra før ka den heite??

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 08:43 
Roadie
Roadie

Cipther wrote:
mye du har tenkt å selge den for da??? Er ganske intressert i oslo børs om jeg ikke har den fra før ka den heite??
Oslo Børs var en rockegruppe fra Oslo som var aktiv i perioden 1979-1981. Medlemmer var Tormod "Tormod" Kjensjord (gitar), Knut "Kaputt" Selsjord (gitar og vokalist), Ulla "Ren Ny Ull" Cappelen (bass) og Bjørn "Takras" (trommer). På andresingelen er det Per Ole Oftedal som spiller trommer.

Selsjord debuterte som pønkvokalist i en alder av 30 år, en utrolig høy alder i datidens pønkmiljø, men overbeviste med pønkånd og bra tekster.

Bandet skiftet navn til Oslo Beurs etter påtrykk fra finansinstitusjonen av samme navn. Under dette navnet kom en EP. Her er det kommet synthesizer med i instrumenteringen, og bandmedlemmene er kreditert med fornavn og etternavn istedenfor pønk-pseudonymene fra førstesingelen; i likhet med Kjøtt har bandet følt et behov for å utvikle seg bort fra den primitive pønken.
Smukke Folks Børn//Tyngende Ansvar/Råtne Guder (7", førsteopplag med gult, annetopplag med hvitt papir i coveret, Krakk 1979)
Telefonskræk/Skyggene fra i går//Tre Uker/I Kø (7" EP, Krakk 1980)
Fikser du Livet Ditt (på SJOKK ROCK, live-samle-LP, Torpedo Plater 1981)

Profile E-mail  

PostPosted: 21 Jan 2011, 08:46 
Roadie
Roadie

murre906 wrote:
Cipther wrote:
Oslo Børs var en rockegruppe fra Oslo som var aktiv i perioden 1979-1981. Medlemmer var Tormod "Tormod" Kjensjord (gitar), Knut "Kaputt" Selsjord (gitar og vokalist), Ulla "Ren Ny Ull" Cappelen (bass) og Bjørn "Takras" (trommer). På andresingelen er det Per Ole Oftedal som spiller trommer.

Selsjord debuterte som pønkvokalist i en alder av 30 år, en utrolig høy alder i datidens pønkmiljø, men overbeviste med pønkånd og bra tekster.

Bandet skiftet navn til Oslo Beurs etter påtrykk fra finansinstitusjonen av samme navn. Under dette navnet kom en EP. Her er det kommet synthesizer med i instrumenteringen, og bandmedlemmene er kreditert med fornavn og etternavn istedenfor pønk-pseudonymene fra førstesingelen; i likhet med Kjøtt har bandet følt et behov for å utvikle seg bort fra den primitive pønken.
Smukke Folks Børn//Tyngende Ansvar/Råtne Guder (7", førsteopplag med gult, annetopplag med hvitt papir i coveret, Krakk 1979)
Telefonskræk/Skyggene fra i går//Tre Uker/I Kø (7" EP, Krakk 1980)
Fikser du Livet Ditt (på SJOKK ROCK, live-samle-LP, Torpedo Plater 1981)

Attachments:
R-150-765528-1247049504.jpg
R-150-765528-1247049504.jpg [ 8.7 KiB | Viewed 569 times ]
 Profile E-mail  

PostPosted: 21 Jan 2011, 19:14 
punk g0d
punk g0d

Skrukken wrote:
tja

[font=Arial Black]Hvilken Oslo Børs er det? begge 7" deres har verdi, særlig den første er det mulig å få mye for.
[/font]

Hysj rune..den ekke værdt mer enn femti spenn egentlig... :roll:

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 20:09 
Android

50 spenn en grei pris for Dødsdømt ja

jeg kan ikke si annet enn at den Oslo Børs skiva er verdt ganske mye, jeg følger ikke med på hvor mye disse skivene pleier å bli solgt for. det går jo an å høre i bruktsjapper, om du ikke kjenner noen nerder.

Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3
mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 20:29 
Roadie
Roadie

Skrukken wrote:

jeg kan ikke si annet enn at den Oslo Børs skiva er verdt ganske mye, jeg følger ikke med på hvor mye disse skivene pleier å bli solgt for. det går jo an å høre i bruktsjapper, om du ikke kjenner noen nerder.
hva med gammle Trondheims bandet Angor Wat(nå Israelvis) lpe General Strike

Attachments:
General_strike.jpg
General_strike.jpg [ 9.58 KiB | Viewed 558 times ]
 Profile E-mail  

PostPosted: 21 Jan 2011, 20:30 
Roadie
Roadie

murre906 wrote:
Skrukken wrote:

hva med gammle Trondheims bandet Angor Wat(nå Israelvis) lpe General Strike verdi på denne

Profile E-mail  

PostPosted: 21 Jan 2011, 20:30 
Roadie
Roadie

Vedien på dene

Attachments:
General_strike.jpg
General_strike.jpg [ 9.58 KiB | Viewed 557 times ]
General_strike.jpg
General_strike.jpg [ 9.58 KiB | Viewed 557 times ]
 Profile E-mail  

PostPosted: 22 Jan 2011, 07:33 
Oldschool punk
Oldschool punk

murre906 jeg vet ka oslo børs va og historien bak osv ,va ikke det jeg va ute etter ka albummet du solgte av oslo børs heiter fordi jeg har endel singler,vinyler,cd og vil ikke ha den samme plata som jeg allereie har..OSLO BØRS - 3-Spor EP 1979 ?? den du har eller???

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 22 Jan 2011, 13:38 
Roadie
Roadie

Cipther wrote:
murre906 jeg vet ka oslo børs va og historien bak osv ,va ikke det jeg va ute etter ka albummet du solgte av oslo børs heiter fordi jeg har endel singler,vinyler,cd og vil ikke ha den samme plata som jeg allereie har..OSLO BØRS - 3-Spor EP 1979 ?? den du har eller???
låtene er side a: Smukke Folks Børn
side b: Tyngende Ansvar
Råtne Guder
krakk 01, Plateselskapet: Mai
1979

Attachments:
R-150-765528-1247049504.jpg
R-150-765528-1247049504.jpg [ 8.7 KiB | Viewed 548 times ]
 Profile E-mail  

PostPosted: 22 Jan 2011, 13:39 
Roadie
Roadie

murre906 wrote:
Cipther wrote:
låtene er side a: Smukke Folks Børn
side b: Tyngende Ansvar
Råtne Guder
krakk 01, Plateselskapet: Mai
1979
Verdien på ANGOR WAT lpen da?

Attachments:
General_strike.jpg
General_strike.jpg [ 9.58 KiB | Viewed 539 times ]
 Profile E-mail  

Search for:
New Topic Post Reply  [ 14 posts ]