|
| Author |
Message |
Cipther
|
Posted: 04 May 2010, 10:31 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
|
över stora svarta vatten, i mörker stryker fram segel sträckt av nordan, att bryta vågens kam i nattens kalla mörker, vid köldig ärrad kind här slickas vita skummet av månglans och vind
snabb som en tanke, vaksam på vakt jagade drake över hav i natt se drakskepp över öde hav
jag är till att härska, tygla hav och storm jag är till att bygga, bekräfta skepp och form ständigt skall jag söka, vart haven tagit slut finna nya vägar, rista runor med mitt spjut
snabb som en tanke, vaksam på vakt jagade drake över hav i natt se drakskepp över öde hav
om dagen leder solen, om natten stjärnas glans led längre ut i okänd, jag fruktar ingenstans det minnes av min hand, tidens tand må tära det minnes av min bragd, evigt mån i ära
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 04 May 2010, 20:23 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
hva får deg til å tro at noen interesserer seg for vikingmetal på: 1. punk.no 2. et forum som ikke har gitt uttrykk for å interessere deg for noe av det du har å komme med(annet enn at det har vært litt irriterende).
Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 05 May 2010, 07:02 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
haha oiskinheadpunkmetalviking!!!!1
hvis noen hadde likt eller var enige i det du sa, hadde de gitt uttrykk for det til nå. jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å skjønne med "vi vil ikke ha deg her" - en setning som har gått igjen et par ganger. eller skal jeg si det på et språk du skjønner bedre? geh ab, du vieh! HEIL
|
|
| Top |
|
 |
balle
|
Posted: 06 May 2010, 01:43 |
|
| Oldschool punk |
 |
Joined: 13 Mar 2005, 02:13 Posts: 1648 Location: bærgen pønkråkk citty
|
|
|
|
eneste grunnen til at du ikke blir kicket ut er vel at den eneste moderatoren som har makt til å gjøre det ikke er spesiellt aktiv for å si det mildt.
Med andre ord; DU KAN IKKE OPPFØRE DEG SÅNN I VIRKELIGHETEN OG FORVENTE AT DET IKKE KOMMER KONSEKVENSER - men det har du gjerne allerede merket uten å ta det helt innover deg.
http://www.myspace.com/aggressoradio
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 06 May 2010, 20:34 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Omvendt.
|
|
| Top |
|
 |
|
|