norsk punkforum

- What the hell happened to the yellow forum?!
Home Page FAQ Team Search
  Register
Login 
View unanswered posts View active topics  

Delete all board cookies

All times are UTC + 1 hour

New Topic Post Reply  [ 66 posts ]  Go to page
1, 2, 3
 >> Next 
  Print view
Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: Uintegrerte innvandrere
PostPosted: 16 Feb 2010, 17:18 
Oldschool punk
Oldschool punk

Folk som klager på at muslimer er uintegrerte burde bry seg mindre om burka og nikab og i stedet kritisere den mest uintegrerte innvandrergruppen i Europa, jödene.

Naturligvis sier jeg ikke at jöder er mindre verde, ondskefulle eller noe slik. Jeg hater ikke jöder, jeg elsker alle mine medmennesker lia mye, uansett om de er jöder eller palestinier. Jeg sier bare at de fleste av dem stötter en annen stat, staten Israel, er ikke det å väre uintegrert?

http://ekevalla.wordpress.com/ - Blogg om fotball og fotball oi! http://ekevalla.blogspot.com/ - Arkivet http://www.myspace.com/vfebloggzine - VfE på majsbajs http://oftbblog.wordpress.com/ - Blogg på engelsk

Profile  

PostPosted: 17 Feb 2010, 20:13 
Respected punk
Respected punk

haha, moren min hater jøder.

jeg tror feilen ligger i integrering, det funker ikke. ikke at motsetningen funker heller.
egentlig "savner" jeg den tida et statsborgerskap nærmest var en menneskerett, og ikke noe man måtte gjøre seg fortjent til.

Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.

Profile E-mail  

PostPosted: 05 Mar 2010, 18:13 
Respected punk
Respected punk

Okei, jeg prøver meg på et seriøst svar. For du har et poeng, og moren min er ikke antisemitt.

Jeg vet ikke hvor integrerte jøder er, for jeg har ikke følelsen av at det er så mange jøder i Norge(?), men jeg kom til å tenke her om dagen at det de gjør i Gaza kan minne vagt om hva Hitler gjorde i Warszawa?
Jeg syns også den ortodokse delen av religionen er utrolig diskriminerende overfor kvinner, det er et stort problem i Jerusalem også, der kvinner blant annet blir tvunget til å stå bakerst i bussen for ikke å "skjemme" mennene. De har også en regel som tilsier at de må ha sex to ganger i måneden, jeg leste et sammendrag av en dokumentar (Black Bus) der det ble forklart at menn bruker "en duk med et hull i" for å ikke komme borti kvinnen. Haha
Det er et fuckings kjønnsapartheid der nede som amerikanerne støtter.

Jeg vet at ikke alle jøder er sånn.

Profile E-mail  

PostPosted: 20 Mar 2010, 15:08 
Oldschool punk
Oldschool punk

skal vedde på du hater jøder selv eller skal vi si som mor så datter :lol:

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 20 Mar 2010, 20:31 
Respected punk
Respected punk

Hahaha
se hvem som snakker!

Profile E-mail  

PostPosted: 21 Mar 2010, 16:46 
Oldschool punk
Oldschool punk

:lol: :lol: :lol: har aldri hatet jøder jeg... det er er dumme parasitter jeg hater som ikkje klare å få det inn med ei teskjei slike som deg og folk som bryr seg bare med å leike voldlig å er drittsekk mot heile verden....

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 21 Mar 2010, 19:07 
Respected punk
Respected punk

Deg selv, med andre ord.

Profile E-mail  

PostPosted: 21 Mar 2010, 19:42 
Oldschool punk
Oldschool punk

NEI DEG MED ANDRE ORD...

Profile  

PostPosted: 21 Mar 2010, 20:04 
Respected punk
Respected punk

hva er det du gjør for dette landet egentlig? henger rundt på forum og lever av staten?

Profile E-mail  

PostPosted: 21 Mar 2010, 23:19 
Oldschool punk
Oldschool punk

Jeg gjør mye jeg for landet visst det inntressera meg og ka faen gjer du for landet di jævla fitte leve av mine skattepenga siden du henge rundt på punk .no å leika mongo bedreviter og tror du har så mye peiling at det renne utav ræva di....

Profile  

Post subject:
PostPosted: 22 Mar 2010, 09:09 
Respected punk
Respected punk

Du er et paradoks cipther. Hvis du ikke slutter å motsi deg selv kommer du til å forsvinne i en rosa sky en dag, og muligens dra med deg hele menneskeheten i et sort hull.

Jeg går fortsatt på skolen jeg:) og får ingen skattepenger, hverken stipend eller barnepensjon.

Profile E-mail  

PostPosted: 22 Mar 2010, 16:38 
PiGgSoPP iS gHeY

Cipther wrote:
Jeg gjør mye jeg for landet visst det inntressera meg og ka faen gjer du for landet di jævla fitte leve av mine skattepenga siden du henge rundt på punk .no å leika mongo bedreviter og tror du har så mye peiling at det renne utav ræva di....

Trodde du jobba svart jeg.

Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!

Profile  

PostPosted: 22 Mar 2010, 22:47 
Oldschool punk
Oldschool punk

va før jeg jobbet svart og kan gjerne gjer det igjen om ej så vill det... Uansett klut jeg driter i ka du får... håper du får minstelønn samme faen kor godt betalt den jobben er etter skolen ... :lol:

Profile  

PostPosted: 22 Mar 2010, 23:22 
PiGgSoPP iS gHeY

Cipther wrote:
va før jeg jobbet svart og kan gjerne gjer det igjen om ej så vill det... Uansett klut jeg driter i ka du får... håper du får minstelønn samme faen kor godt betalt den jobben er etter skolen ... :lol:

Men du jobba jo inn 100.000 svart som fjortenåring. Så du betalte masse skatt som trettenåring? Såvidt jeg vet er det ulovlig å ta lønnet arbeid før man er 13 år, og jeg tviler på at du tjente nok penger til å behøve å betale skatt som 13åring ass.

Gidder du bare slutte å lyge hele jævla tia, det er liksom ikke morro en gang. Det er bare teit, noe som forsåvidt står i stil til deg da :)

Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!

Profile  

PostPosted: 23 Mar 2010, 00:55 
Oldschool punk
Oldschool punk

å herrigud for en mongo slutt å misforstå meg..jævla pillemisbruker... jeg har ikke sagt jeg betalte skatt som 13 åring og dessuten tok jeg på meg endel svart jobber og man betaler ikke skatt på det men jeg tjente opp så mye penger på ei god periode med litt av kvart så berre hold kjeft jævla homseunge...går aldri ann å forklare nokke til cp barn som deg...

Profile  

PostPosted: 23 Mar 2010, 01:35 
it's cool to be a cowboy

Jeg tok meg tid til å analysere setningen og tror han mener "Jeg jobba svart før"

Jeg skal bli Sula-tolk når jeg blir stor, og jobbe svart.

I wanna Riot
I need a Diet
I made a record who wants to buy it?

Image

God helg, sug og svelg

Profile  

PostPosted: 23 Mar 2010, 07:43 
Oldschool punk
Oldschool punk

det skulle du visst når du var 13 så kunne du tjente fett svart

:lol: :lol: haha cp mongo fitte jødehater negerkuk ej :lol: :lol: :lol:

http://www.myspace.com/aggressoradio

Profile  

PostPosted: 23 Mar 2010, 15:09 
Oldschool punk
Oldschool punk

sei du ditt chewbacca helvetes pels tryne du har så mye hår i tryne at man skulle trodd du blei dratt ut av rævskjegget til mor di... :lol: :lol: :lol: PST er ikke jødehater men kan vær enig jeg hater dumme utlendinger som tror allt å enhver i verden handler om rasisme/nazisme og syte for det minste ting istede for å lære om diverse emner så går man til krig å bruker vold mot uskyldige slike svin hater jeg...

Profile  

PostPosted: 23 Mar 2010, 17:39 
Respected punk
Respected punk

haha "håper du får misntelønn uansett hvor godt betalt jobben din er etter skolen"

Profile E-mail  

PostPosted: 23 Mar 2010, 20:37 
Oldschool punk
Oldschool punk

:D

Profile  

PostPosted: 23 Mar 2010, 21:46 
Respected punk
Respected punk

Hva er det med deg? Du dreit deg ut, er det noe å smile av?

Profile E-mail  

PostPosted: 24 Mar 2010, 01:10 
Oldschool punk
Oldschool punk

jeg dreit ikke meg ut men det gjor du :lol: :lol: :lol:

Profile  

PostPosted: 24 Mar 2010, 18:34 
PiGgSoPP iS gHeY

Cipther wrote:
jeg dreit ikke meg ut men det gjor du :lol: :lol: :lol:

Eh. Nei. :?

Profile  

PostPosted: 24 Mar 2010, 19:27 
Oldschool punk
Oldschool punk

tenkte på polakklønn ej sann ca 500 kr året mulig du tjene etter skole :lol:

Profile  

PostPosted: 24 Mar 2010, 21:20 
Respected punk
Respected punk

Tror polakker tjener mer enn det altså, ellers hadde de vel ikke kommet hit og jobbet svart. Tror ikke jeg vil bli snekker uansett da, jeg tenkte å kanskje studere arkeologi lixm.

Takk for at du bryr deg da <3 det betyr alt <3 nuzz<3

Profile E-mail  

PostPosted: 25 Mar 2010, 16:38 
Oldschool punk
Oldschool punk

enkelte polakker blir så dårlig behandla at dei så vidt har råd til å betale husleia skal jeg si deg og dei som tjener bra er borti serriøse bedrifter som lønner dei etter loven, men det er også bedrifter og gjerrige sjefs jævler som hater polakker å gir dei drittlønn pga dei meina at dei er billig arbeidskraft...

http://www.nettavisen.no/okonomi/article2392884.ece et eksempel korsen enkelte polakker har det...

Profile  

PostPosted: 26 Mar 2010, 11:35 
Respected punk
Respected punk

Joa, det fins polakker som tjener bra svart også. Men nå er jeg verken snekker/rørlegger/etc eller polakk da.

Profile E-mail  

PostPosted: 27 Mar 2010, 17:37 
Oldschool punk
Oldschool punk

Så klart det finnes polakker som tjener bra når dei får vær hos serriøse bedrift som lønner folk rettferdig, men er dei hos griske idioter som ser på polakkane som innvandrere så blir dei behandla dårlig som faen..

Profile  

PostPosted: 04 May 2010, 14:23 
punk g0d
punk g0d

hvordan skal man integrere innvandrere?

http://www.myspace.com/justshitmusic

Profile E-mail  

PostPosted: 04 May 2010, 14:59 
Respected punk
Respected punk

Ja, eller hvorfor i det hele tatt prøve?

Jeg syns det eneste kravet man trenger er å kunne språket. Det er ingen verdier som er så norske at ingen andre i hele verden deler dem med nordmenn. Og hvilke verdier er det egenlitg? Frihet og likeverd? Er ikke alle som kommer(eventuelt flykter, for de som kommer "frivillig" gjør det bare for pengene) hit ute etter nettopp det? Syns det er litt fåfengt å "bevare kulturen sin", og presse den på andre, samtidig som man er for globalisering. Noe de fleste av dagens politikere er, vil jeg tro. Uten globalisering hadde vi tross alt ikke hatt nato. De har jo gjort så mye for Norge.

Haha, jeg leste i lemonde at i India blir barn lært opp til å stikke fingeren i amerikanskprodusert smør, smake på det og utrbryte kjærlig "Amerika!". Det samme skjedde i Jugoslavia, og alle land/stater/o.l. som har blitt "integrert" i det nye verdenssamfunnet. De fortsetter å gi oss kreft og hiv.

Og ja, det om arkeologi var en intern spøk med meg selv. Jeg tror ikke jeg noen gang kommer så langt at jeg kan studere.

Profile E-mail  

Search for:
New Topic Post Reply  [ 66 posts ]  Go to page
1, 2, 3
 >> Next 

All times are UTC + 1 hour