norsk punkforum

- What the hell happened to the yellow forum?!
Home Page FAQ Team Search
  Register
Login 
View unanswered posts View active topics  

Delete all board cookies

All times are UTC + 1 hour

New Topic Post Reply  [ 21 posts ] 
  Print view
Previous topic | Next topic 
Author Message
PostPosted: 04 Sep 2010, 14:54 
Oldschool punk
Oldschool punk

blablablablabla

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

Post subject: Re: Ultima Thule!
PostPosted: 04 Sep 2010, 16:21 
Oldschool punk
Oldschool punk

Èn topic om denne shiten er mer enn nok. Slettes!

kjekt å ha

Profile  

PostPosted: 04 Sep 2010, 19:51 
Oldschool punk
Oldschool punk

Fordi du er en dum retard som ikkje kan lese og tror det værste !!! synd for deg!!

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 05 Sep 2010, 14:40 
Respected punk
Respected punk

post hore, if you aint got nothing to say, dont say anything

Image

Profile E-mail  

PostPosted: 05 Sep 2010, 16:55 
Oldschool punk
Oldschool punk

kjeften ulogisk.. for det første va ikkje dinna sangen Rac/wp eller patriotisk eller whatever folk her inne tror og dessuten va den en viking rock fest musikk som hadde litt punk refreng på riffa ,men siden det tydlivis folk tror det meste med viking rock er patriotisk eller rac så synd for dem..

Profile  

PostPosted: 05 Sep 2010, 18:25 
Respected punk
Respected punk

Cipther wrote:
kjeften ulogisk.. for det første va ikkje dinna sangen Rac/wp eller patriotisk eller whatever folk her inne tror og dessuten va den en viking rock fest musikk som hadde litt punk refreng på riffa ,men siden det tydlivis folk tror det meste med viking rock er patriotisk eller rac så synd for dem..

du missforstår. det jeg mener er at du kan bidra med noe når du poster, komme med noe info eller legge opp til debatt eller bare noe som helst som er verdt å lese eller svare på, men de fleste postene dine virker det bare som du kjeder deg så grønt at du poster bare for ingen grunn i det hele tatt. eller kanskje du prøver å få flere poster enn noen andre her på forumet? hvorfor så mange "tomme" poster, Cipther?

Image

Profile E-mail  

PostPosted: 05 Sep 2010, 21:02 
Oldschool punk
Oldschool punk

Grunnen til jeg poster noen sanger om ultima thule er fordi det har faktisk endel å debbatere om ,og visst folk kan heller spørre så kan jeg og svare og for det første sangen er dritkul og for det andre det finnes 100 vis av sanger her inne med lyrics tekster ,men folk svarer på det fordi det mååååååå berre vær punk klare ikkje folk å kunne svare på et spørsmål ka dei syns om sangen veldig vansklig ??? jeg poster ikkje fordi jeg kjeder meg ,men fordi jeg fant et emne å diskutere om.. om heltgeit er heilt mongo oppi det hode sitt å ikkje liker det kan jo for faen meg andre få like det og debbatere istede for han skal ødelegge heile greia å endre på svara mine slik det blir mer misforståelser fordi han er så skadeskutt i ditta tomme idiothode sitt..

Profile  

PostPosted: 06 Sep 2010, 14:57 
Oldschool punk
Oldschool punk

Kenneth: Hiss deg ned og begynn å forstå at det er du som misforstår. Hver bidige gang!
Jeg har ikke sagt at du ikke skal få skrive noe om drittbandet ditt jeg; jeg har ikke engang sagt noe som helst om bandet i det hele tatt faktisk. Alt jeg sa var at det var nok med en topic om Ultima Thule. Mer enn nok med èn! Har du noe mer du skulle ha sagt om UT kan du poste det i topicen du har laga fra før.
Slutt å syt eller i det minste få noe å syte over før du cummer på keyboardet ditt!

kjekt å ha

Profile  

PostPosted: 06 Sep 2010, 21:10 
Oldschool punk
Oldschool punk

Hjelper ikkje å lage noen når folk sletter heile tiden fordi du tror det er muligens rac eller whatever!!

Profile  

PostPosted: 06 Sep 2010, 22:10 
Respected punk
Respected punk

Cipther wrote:
Hjelper ikkje å lage noen når folk sletter heile tiden fordi du tror det er muligens rac eller whatever!!

gå å lek her istedet: http://www.metalforum.no/

Image

Profile E-mail  

PostPosted: 08 Sep 2010, 10:17 
Oldschool punk
Oldschool punk

Takk for siden :D men uansett Ultima thule er faktisk viking punk rock om dere visste det men siden dei fleste her er så innavla og kan ikkje skille mellom punk og god gammaldags viking rock.. men men ..

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2010, 15:23 
Respected punk
Respected punk

Cipther wrote:
Takk for siden :D men uansett Ultima thule er faktisk viking punk rock om dere visste det men siden dei fleste her er så innavla og kan ikkje skille mellom punk og god gammaldags viking rock.. men men ..

det er du som fremstår som om foreldrene dine er så innavlet, at det er et medisinsk under at du engang kunne unnfanges.

HVEM FAEN BRYR SEG OM VIKINGER? Ultima Thule har tekster om patriotisme og det vakre nordiske landskapet bland annet.
de sier at de ikke bryr seg om politikk, men har i karrieren sin hatt flere forbindelser med høyre for høyre siden organisasjoner og band, uten at jeg kunne finne mer info om det.

jeg ville ikke hørt på et band som velger å ha nasjonal sangen som en del av line-upen lol, men det er igjen bare meg

Image

Profile E-mail  

PostPosted: 08 Sep 2010, 19:08 
Android

jeg er ganske sikker på at de har spilt nazi konserter og vært på nazi label, så ser ikke helt hvordan man kan forsvare det bandet på et punk forum. tviler på at musikken er noe å skryte av og, jeg likte det ikke for mange år sida og liker det garantert ikke i dag heller. uansett, gidder jeg ikke bruke noe mer tid på å srkive om det piss bandet.

Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3
mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!

Profile  

PostPosted: 08 Sep 2010, 20:06 
Respected punk
Respected punk

"the extreme rightwing parliamentry movement has collapsed during the last couple of years, the militant nazi movement has been on a rise. Since the mioddle of the 1980's, the Swedish nazi scene has survived mainly been a subculture; within the so called "white power" music scene. The scene began to take form in 1987 as "Rock Against Communism," inspired and economicaly supported by Ian Stuart Donaldssons Brittish Blood & Honour. The music scene had an big boost when the band Swedish band "Ultima Thule" topped the Swedish music charts in 1993. Ultima Thule had removed typical nazi symbols and sang instead of vikings, former Swedish kings and other "national symbols". Ultima Thules success pumped new energy into the Swedish nazi music scene and new bands and record companies were started. Every month, one or two nazi concerts were held in different parts of Sweden"

http://www.motkraft.net/text/9

finnes tusener av andre kilder, bare bruk google

føkk off med det pisses ditt, moderator ta ansvar for denne spredninga av white power poster PLZ

Image

Profile E-mail  

PostPosted: 08 Sep 2010, 21:00 
Oldschool punk
Oldschool punk

og Det sei du som har swastika som logo uansett om det står lol overalt så er det alikavell swastika din stygge svette utpissa drittpunker og kor mange band har ikkje spillt blandt allt mulig både nazi,ska,pop reggae og so fucking whatever fordi om et band har blitt booka av nazzer så betyr det jo ikkje at bandet nødvendig trenge å vær speisa nazzer men patrioter og det betyr masse forskjellige uten dere hjerneskadde fitter her inne kan lese teksten istede for å preike dritt om ka som er white power in my ass eller rac..

Profile  

PostPosted: 09 Sep 2010, 00:50 
Respected punk
Respected punk

Cipther wrote:
og Det sei du som har swastika som logo uansett om det står lol overalt så er det alikavell swastika din stygge svette utpissa drittpunker og kor mange band har ikkje spillt blandt allt mulig både nazi,ska,pop reggae og so fucking whatever fordi om et band har blitt booka av nazzer så betyr det jo ikkje at bandet nødvendig trenge å vær speisa nazzer men patrioter og det betyr masse forskjellige uten dere hjerneskadde fitter her inne kan lese teksten istede for å preike dritt om ka som er white power in my ass eller rac..

jeg mener at nazi og nazi relatert musikk har ikke noe her på dette forumet å gjøre, og det tror jeg ikke jeg er alene om.

du sier at de har blitt booka av nazister.. om de er nazister eller ikke er irrelevant når man støtter opp for dem. ved å bidra med musikk på slike arrangement bidrar man ikke bare til at nazistene skal kose seg, men man støtter dem både moralsk og økonomisk og bidrar til å spre slike (i mine øyne) negative holdninger.

prøv et tanke eksperiment: om du hadde levd under andre verdenskrig og hjulpet det tredje riket økonomisk slik at du bidrar til deres propaganda maskin, krig føring, undertrykking og rase utrydning vil det gjøre saken noe bedre? vil det faktumet at du ikke kaller deg nazist gjøre dine gjerninger gode? hva er forskjellen, at du ikke står på østfronten med et gevær i hånden?

jeg har forstått så mye at du liker denne musikken uansett, det er greit. du kan nyte noen nedlastede screwdriver låter privat i ditt eget hjem for alt jeg bryr meg.
ingen kommer til skade av det. det som er synd er at du uansett etter å ha sett den politiske siden av dette så kalte ikke politiske bandet, vil fremdeles støtte opp og forsvare det.
det er da det begynner å bli litt farlig. band som likner dette, liker å markedsføre seg uten hakekors og white power tekster, det er egentlig ganske trendy, etter som de vet de aldri vil komme noe vei ved å bruke sånne symboler vil de prøve å rekruttere folk på andre måter. i tyskland har jeg hørt om en voksende trend om nazi-politiske mennesker som har begynt å adoptere en "autonom stil" med dreads og den greia der. da blir det plutselig umulig å vite hvor du har mennesker unntatt om du utdanner deg på bruken av ny symbolikken deres.

jeg ber deg snilt å tenke litt over dette uten å kaste deg inn i en repost bare for å bedrive person angrep og latterlig gjøre degselv på den måten slik som posten din ovenfor.

litt vanskelig å lage et strukturert svar med tanke på at din posts mangel på noe som kan minne om grei grammatikk, men.. her inne kan man poste tekster ja? hvor er teksten til denne tråden som du laget?
du vet at ingen her på forumet kommer til å poste en tekst av dette bandet, isåfall så må det være deg eller på pur faen.

ang. avataren min..
du forsvarer deg ved å rakke ned på den sinnssykt kule avataren min (som jeg vet du er sjalu på som resten av folka på forumet her).
alt jeg har å si til det er bare LOL internets

Image

Profile E-mail  

PostPosted: 11 Sep 2010, 12:48 
Oldschool punk
Oldschool punk

Jeg er ikkje missunlig på den jævla avtaren din og om jeg aboslutt ville hatt swastika i avtaren min hadde jeg gjort det for lengst og sjøl om jeg hører Ultima Thule så betyr det ikkje at jeg støtter dei fordi om jeg liker et par "KULE" sanger som hverken har Rac eller whatever i seg og jeg støtter ikkje nazistene i en dritt og jeg gjør ikkje ditta for person angrep heller jeg ville legge ut den sangen fordi den va ganske fengende men tydlivis et ord dere og jeg må berre spørre ka som virklig er rac/wp i den teksten først vill jeg høre svaret før dere sletter den og klarer ikkje dere å komme med et fornuftig svar ka som er gale med teksten så er dere bare skadd i hode!! jeg hater Rac og whitepower og endel av patriotisk musikk men enkelte ting er faktisk bra..så no vill ej vite ka som virklig er gale med dinna sangen er ikkje allt jeg liker av ultima thule heller

-------------------------
(tekst slettet av skrukken)
-------------------------

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2010, 14:02 
Android

Først vil jeg bare si at jeg ikke holder det jeg lover, å ikke bruke mer tid på dette, men jeg har egentlig ikke noe annet valg...

Du ser tydelig ikke poenget her, teksten i seg selv er ikke noe problem, jeg regner med de fleste her driter i teksten, men det er bandet det handler om her.

At de er/var en del av et organisert nazimiljø er god nok grunn i seg selv til å fjerne det. Jeg har selv vært med på å prøve å stoppe liknende arrangementer som dette dritt bandet har deltatt på, den gang det var ett stort problem i dette landet (du er vel også gammel nok til å huske det Cipther?) Og jeg gidder ikke være på ett forum med sånt piss. Det er ingen andre enn deg her som har interesse av dette heller, så jeg ser ikke poenget med å legge det ut her. Det blir omtrent som å gå et naziforum å legge ut tekster med f.eks. Dead Kennedys. Det er ikke veldig strengt på dette forumet, ganske stor takhøyde her, men folk som kommer til forumet skal iallefall se at dette er et punk forum (selvom jeg har min tvil på det noen ganger). Du støtter kanskje ikke bandet med å legge ut en tekst her, men hva om det kommer rasister på forumet?

Hvis du er uenig med meg og det at jeg sletter teksten får du kontakte admin, for jeg har ikke noe særlig mer å si om saken, og hvis admin ikke støtter oss om at vi prøver å holde forumet fritt for spnt dritt, så er ikke jeg moderator her lenger.

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2010, 18:40 
Oldschool punk
Oldschool punk

Jeg skjønner ka du meiner og det går bra og jeg gidder ikkje å legge ut noe heller!!

Profile  

PostPosted: 11 Sep 2010, 18:48 
Android

det er bra :angel:

Profile  

PostPosted: 12 Sep 2010, 12:07 
Oldschool punk
Oldschool punk

:D

Profile  

Search for:
New Topic Post Reply  [ 21 posts ] 

All times are UTC + 1 hour