Cipther wrote:
og Det sei du som har swastika som logo uansett om det står lol overalt så er det alikavell swastika din stygge svette utpissa drittpunker og kor mange band har ikkje spillt blandt allt mulig både nazi,ska,pop reggae og so fucking whatever fordi om et band har blitt booka av nazzer så betyr det jo ikkje at bandet nødvendig trenge å vær speisa nazzer men patrioter og det betyr masse forskjellige uten dere hjerneskadde fitter her inne kan lese teksten istede for å preike dritt om ka som er white power in my ass eller rac..
jeg mener at nazi og nazi relatert musikk har ikke noe her på dette forumet å gjøre, og det tror jeg ikke jeg er alene om.
du sier at de har blitt booka av nazister.. om de er nazister eller ikke er irrelevant når man støtter opp for dem. ved å bidra med musikk på slike arrangement bidrar man ikke bare til at nazistene skal kose seg, men man støtter dem både moralsk og økonomisk og bidrar til å spre slike (i mine øyne) negative holdninger.
prøv et tanke eksperiment: om du hadde levd under andre verdenskrig og hjulpet det tredje riket økonomisk slik at du bidrar til deres propaganda maskin, krig føring, undertrykking og rase utrydning vil det gjøre saken noe bedre? vil det faktumet at du ikke kaller deg nazist gjøre dine gjerninger gode? hva er forskjellen, at du ikke står på østfronten med et gevær i hånden?
jeg har forstått så mye at du liker denne musikken uansett, det er greit. du kan nyte noen nedlastede screwdriver låter privat i ditt eget hjem for alt jeg bryr meg.
ingen kommer til skade av det. det som er synd er at du uansett etter å ha sett den politiske siden av dette så kalte ikke politiske bandet, vil fremdeles støtte opp og forsvare det.
det er da det begynner å bli litt farlig. band som likner dette, liker å markedsføre seg uten hakekors og white power tekster, det er egentlig ganske trendy, etter som de vet de aldri vil komme noe vei ved å bruke sånne symboler vil de prøve å rekruttere folk på andre måter. i tyskland har jeg hørt om en voksende trend om nazi-politiske mennesker som har begynt å adoptere en "autonom stil" med dreads og den greia der. da blir det plutselig umulig å vite hvor du har mennesker unntatt om du utdanner deg på bruken av ny symbolikken deres.
jeg ber deg snilt å tenke litt over dette uten å kaste deg inn i en repost bare for å bedrive person angrep og latterlig gjøre degselv på den måten slik som posten din ovenfor.
litt vanskelig å lage et strukturert svar med tanke på at din posts mangel på noe som kan minne om grei grammatikk, men.. her inne kan man poste tekster ja? hvor er teksten til denne tråden som du laget?
du vet at ingen her på forumet kommer til å poste en tekst av dette bandet, isåfall så må det være deg eller på pur faen.
ang. avataren min..
du forsvarer deg ved å rakke ned på den sinnssykt kule avataren min (som jeg vet du er sjalu på som resten av folka på forumet her).
alt jeg har å si til det er bare LOL internets