norsk punkforum

- What the hell happened to the yellow forum?!
Home Page FAQ Team Search
  Register
Login 
View unanswered posts View active topics  

Delete all board cookies

All times are UTC + 1 hour

New Topic Post Reply  [ 49 posts ]  Go to page
1, 2
 >> Next 
  Print view
Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: Stikker jeg
PostPosted: 10 Jun 2010, 18:14 
Oldschool punk
Oldschool punk

om 1 uke har jeg fri i 2 mnd fra punk.no og det skal bli DØJLIG!
Med mindre jeg kjeder meg noe ekstremt på EUROPATURNEN MIN så satser jeg på at jeg er ferdig her inne for en god stund og ikke kommer tilbake med det første heller.

Med mindre dere bytter ut Cipther med Skrukken da.

http://www.youtube.com/watch?v=K31qOoKFFdc

http://www.myspace.com/aggressoradio

Profile  

Post subject: Re: Stikker jeg
PostPosted: 10 Jun 2010, 18:31 
Oldschool punk
Oldschool punk

NEI!!!

http://ekevalla.wordpress.com/ - Blogg om fotball og fotball oi! http://ekevalla.blogspot.com/ - Arkivet http://www.myspace.com/vfebloggzine - VfE på majsbajs http://oftbblog.wordpress.com/ - Blogg på engelsk

Profile  

PostPosted: 11 Jun 2010, 14:47 
Oldschool punk
Oldschool punk

:lol: Der fikk du xKATOLIKENx til å svette skikklig i trøya :lol:

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 13 Jun 2010, 08:54 
Oldschool punk
Oldschool punk

seriøst, er drita lei av å lese innleggene til Kjipther. I begynnelsen var det gøy, så ble det drita kjedelig, så ble det litt gøy igjen men nå er det bare uvettig bruk av tidsressursene mine. Kommer selvf til å poste i Aggresso!-tråden og andre reklame-ting men gidder ikke diskutere med lettere tilbakestående. Gjør det nok i jobben min. Punk.no er ikke gøy lengre, som noen andre har sagt før meg. Det er bare kjedelig og slitsomt. Vikingrock, hets av utlendinger og drapstrusler i mente? Nei takk.

Profile  

PostPosted: 13 Jun 2010, 12:34 
Oldschool punk
Oldschool punk

koffor gidder du virklig å lese innlegga mine da???

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 13 Jun 2010, 16:39 
Oldschool punk
Oldschool punk

Fordi det er komplett uunngåelig ditt lille virus!

kjekt å ha

Profile  

PostPosted: 13 Jun 2010, 17:53 
Oldschool punk
Oldschool punk

hahahahaha No har jeg hørt det me...

Profile  

PostPosted: 13 Jun 2010, 18:52 
Oldschool punk
Oldschool punk

Du skriver overalt. Hele tiden. Og gjerne sju poster i slengen. Fortell meg hvordan innleggene dine kan unngås? Du er som et virus som rammer alle deler av hele kroppen samtidig og gjør alle kroppsfunksjoner komplett umulige. Uttalelsene dine og din eksistens er like stygg som utfallene etter Tsjernobylulykken i '86.
Du kommer bare med piss, trusler, løgner og annet som ikke hører hjemme verken på dette forumet eller i dette livet generelt. Du lager bare kvalm og du har totalt ødelagt det som en gang var Norges beste internettside. Odin Blodskjegg; du er dum som et brød og tror du veit best, mest og alt i hele verden. Det eneste gode med deg og ditt navn er din kommende dødsannonse og det eneste logiske er at du er et skammelig utfall av grov incest og har blitt Norges dummeste innavl.
Du er en skam for Sula, du er latterlig uten latteren, men kun med tårene og du gjør meg flau over å være menneske!

Vær så snill; kjære, forbannade, jegveitalt Kenneth Cipther se til å dra deg til helvete og vennligst la oss sette din dødsannonse inn i avisene så fort som mulig. Den gledesdagen skal omgjøres til offentlig og global flaggdag. Uten deg, din lille amøbe av en viking, vil verden være et mye bedre sted!

kjekt å ha

Profile  

PostPosted: 13 Jun 2010, 22:58 
Oldschool punk
Oldschool punk

hahahaha sei du din stygge innavle terror same som blei født da du kom ut av rævskjegget til faren din sitter her med sine likspisende kommentarer og tror du tar meg.. punk.no har aldri vært verdens beste nettside og siden det finnes berre fjortiser her inne i en voksen mann kropp.. spesielt deg heltgeit din stygge dritt av en innavl som blei funnet i do skåla..
Du må serriøst vær den dummaste moderatorene jeg har snakket med her inne siden du ikkje kjenne meg så sitter du berre å prater dritt..ka har sula med ditta her å gjer??? hahahaha verdens største punkerinnavl er du.. den dagen jeg drar meg til helvete er når siden blir nedlagt ....

Profile  

PostPosted: 14 Jun 2010, 15:13 
Oldschool punk
Oldschool punk

Cipther wrote:
hahahaha sei du din stygge innavle terror same som blei født da du kom ut av rævskjegget til faren din sitter her med sine likspisende kommentarer og tror du tar meg..

Seriøst, den eneste som vil ta deg er broren din, så ikke kom her med dine skumle sexfantasier!

Cipther wrote:
punk.no har aldri vært verdens beste nettside

Det tror jeg aldri noen har sagt og det kan du uansett heller ikke vite noe om da du kun har vært her og gjort den dårlig. 08.01.09 was the day punx.n00b died!

Cipther wrote:
og siden det finnes berre fjortiser her inne i en voksen mann kropp.. spesielt deg heltgeit din stygge dritt av en innavl som blei funnet i do skåla..

På tide å bestemme seg nå, luringen! Hvis du skal skrive en 'insult' om hvor jeg kommer fra hold deg til èn. Hvertfall i samme innlegget. Du driter deg ut så jævli at det lukter helt hit!

Cipther wrote:
Du må serriøst vær den dummaste moderatorene jeg har snakket med her inne

Yo, du har aldri snakket med meg. Du tror kanskje du snakker til meg, men det eneste du gjøre er å presse fram noe oppgulp som jeg velger å svare på en gang iblandt.

Cipther wrote:
siden du ikkje kjenne meg så sitter du berre å prater dritt..

Jeg har da aldri gitt noe inntrykk av at jeg kjenner deg heller. Heldigvis. Jeg bare påpeker hvor skutt i hue du er jeg : )
Jeg kan vedde på at om man ser inn i øynene dine kan man se baksiden av hodeskallen din. Hjernecellene er de cellene i kroppen vår som lever lengst. Neste gang du snakker med vår skaper; spør om du kan få et par. Du har virkelig bruk for noen!

Cipther wrote:
ka har sula med ditta her å gjer??? .

Ikke særlig mye. Bare det at du skjemmer ut hjembygda di! Jeg har snakka med et par folk fra Sula og har funnet ut at du faktisk er like dum og teit i virkeligheten som du er her inne på forumet. Jeg trodde jeg skulle le meg ihjel!

Cipther wrote:
hahahaha verdens største punkerinnavl er du.. den dagen jeg drar meg til helvete er når siden blir nedlagt ....

Jeg er en innavla terrorsame-pønker med andre ord? Fett nok. Samer er kule, noen pønkere er fete og 'terrorister' er i sårt undertall her i verden. Jeg velger herved å ta det som komplimenter. De kommer jo fra deg, så da kan det jo være hva som helst siden du aldri veit hva faen du fabler om :)

Cipther wrote:
Jeg burde bli tvangsinnlagt, torturert og fora ihjel på medikamenter. Jeg er glad for at jeg ikke levde for 150 år sida - da hadde jeg tross alt blitt drept for lenge siden ....

Tell me something I don't know!

kjekt å ha

Profile  

PostPosted: 14 Jun 2010, 21:00 
Oldschool punk
Oldschool punk

hahaha må vær nokke av det dummaste ej har hørt fra deg hahahahaha og slutt å endre tekstane som det ser ut som jeg skriver dei noob /retard

Profile  

PostPosted: 14 Jun 2010, 22:24 
Oldschool punk
Oldschool punk

her er uansett turnelisten. Kommer til Oslo 20/07 hvis noen vil ha en stuekonsert el.l. Evt. 20/06. Evt. begge deler.

JUNE:

19: NORWAY, Moss Punkrock festival
20: SWEDEN, STOCKHOLM/SKÖVDE TBC
21: FINLAND, HELSINKI TBC
22: FINLAND, TAMPERE
23: ESTONIA, TALLINN
24: LITHUANIA, KAUNAS, LAB
25: POLAND, LUBLIN, Tektura
26: POLAND TBC
27: POLAND TBC
28: POLAND / CZECK REP. TBC
29: CHZECK REP., Brandys nad Labem, KLUB-K
30: CZECK REP., Kolín, HOLUBNÍK

JULY:
1: GERMANY, south / CZECK REP.
2: SWITZERLAND TBC
3: SWITZERLAND TBC
4: SWITZERLAND or thereabouts
5: SWITZERLAND, LAUSANNE TBC
6: FRANCE, GRENOBLE, Local Autogere
7: FRANCE, Lyon TBC
8: FRANCE, VILLENEVUE, TBC
9: FRANCE
10: FRANCE
11: FRANCE
12: BELGIUM
13: NETHERLANDS
14: NETHERLANDS, TBC
15: NETHERLANDS, TBC
16: NETHERLANDS, DEN BOSCH - Knoflook
17: NETHERLANDS, AMSTERDAM, AGA
18: BELGIUM, BUGGENHOUT, Toms Garden
19: DENMARK, COPENHAGEN, Bumzen
20: NORWAY, OSLO TBC
21: NORWAY, BERGEN, Victoria TBC

Two Fighters against a Star Destroyer (NO)

You can find Two Fighters against a Star Destroyer where comedy and
politics meet. He is determined to play a small part in taking honest
and straight-forward lyrics back to a scene where they are sorely
missed. His style steals the anger and frustration from hardcore punk
and combines it with slam poetry and spoken word. The goal is
confrontation and he wants to prove that lyrics are more than just
empty words. Two Fighters against a Star Destroyer is most comfortable
on the floor, as close to the people as possible. His weapons are the
acoustic guitar and the single snare drum and he will play cheap
anywhere he is wanted.

http://www.myspace.com/twofightersagainstastardestroyer

BALLE MALURT (NO)

For almost a decade now, Balle Malurt has been serving the punkrockscene
with his DIY-radioshow Aggresso!, by putting up shows, writing reviews and
playing in numerous bands.
Armed with just an acoustic guitar, a whole lotta
guts and not a whole lotta sense, he toured the US for 1 month in 2008
together with Paul Needza Friend, singing songs about love, depression and
politics in both Norwegian and English. He plays on nearly every
demonstration in his home town Bergen, big or small, and is famous for his
after-party appearances all over the country. He's played almost every type
of festival in Norway and has been head-hunted for support jobs when
travelling hardcorebands come through his hometown Bergen, Norway.
Balle Malurt has recently discovered some new chords on his guitar and
thought he'd show it to the kind people of Europe this summer.

http://www.myspace.com/ballemalurt

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2010, 00:14 
Oldschool punk
Oldschool punk

:lol: :lol: :lol:

Profile  

PostPosted: 15 Jun 2010, 00:45 
Oldschool punk
Oldschool punk

hva er det han ler av?

Profile  

PostPosted: 16 Jun 2010, 15:10 
Oldschool punk
Oldschool punk

jeg ler av heltgeit fordi han er så mongo oppi ditta skadde hodet sitt... :lol: :lol: :lol:

Profile  

PostPosted: 17 Jun 2010, 19:07 
Hardcore punk
Hardcore punk

I så fall kan det virke som dere to har noe til felles :lol:

Do not stand in the middle, go to the right or to the left.

Profile E-mail  

PostPosted: 18 Jun 2010, 00:26 
Oldschool punk
Oldschool punk

utviklingen i denne tråden bare understreker poenget i innholdet.

Profile  

PostPosted: 18 Jun 2010, 15:14 
Oldschool punk
Oldschool punk

Punk.no is dead!

kjekt å ha

Profile  

PostPosted: 18 Jun 2010, 16:44 
Oldschool punk
Oldschool punk

pga deg!! :lol:

Profile  

PostPosted: 23 Jun 2010, 11:58 
Oldschool punk
Oldschool punk

enig med balle. jeg håper detta var min første og siste gang på en god stund før jeg stikker innom punk.no igjen.

Uansett, veit dere har stikke allerede. Men lykke til og ha det fett. Jeg og non kompiser planlegger en liten roadtrip ned til Nederland. Jeg trur vi er der før dere, men om ikke tar jeg kontakt.

Running fucks up your image

Profile E-mail  

PostPosted: 24 Jun 2010, 11:37 
Hardcore punk
Hardcore punk

Kan ikke bare alle sammen over se postene hans, altså ikke svare på dem?
med untak av gylne øyeblikk ::?

Profile E-mail  

PostPosted: 24 Jun 2010, 19:26 
Oldschool punk
Oldschool punk

Det klare dei aldri :lol: :lol: :lol:

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2010, 20:52 
Respected punk
Respected punk

han er mer oppmerksomhetssyk enn en seksten år gammel jente, det er litt vanskelig.

Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.

Profile E-mail  

PostPosted: 26 Jun 2010, 12:32 
Oldschool punk
Oldschool punk

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ser kem av oss som er oppmerksomhet syk 16 åring her klut det er nemmlig du som sitter å preiker som Nemi og tror du er dronninga av direkte og tror du er smartere enn alle verdens folk syte over det eine og andre fordi du ikkje liker det andre liker kalla folk rasist fordi vi hater at utlendinger som slår døttrene sine og konen sine fordi det er lov i det barbariske drittlandet og at man er rasist pga man er stolt viking og har nokken litt grove patriotiske sanger Og vi er plutslig rasist fordi vio beskytter oss mot enkelte farlige utlendinger og slik er det i ditt syn jævla mongo unge, men for faen la andre få like det dei vill aqv sine ting uten at ei forbanna idiot-fitte som deg skal komme å kommentere innlegga og tro at du er så mye bedre enn meg..hadde ikkje du vært oppmerksomhetsyk hadde du aldri gidda og kommentert men du blir så provosert at du klare faen ikkje å lukke den kjeften din :lol: :lol: :lol: Noooob!!

Profile  

PostPosted: 26 Jun 2010, 15:34 
Respected punk
Respected punk

Hvor har du plutselig Nemi fra? Jeg slutta å lese Nemi da jeg var tretten, fordi det er dårlig. "Lise" skriver verken bra, eller tegner spesielt fint.

Jeg gidder ikke svare på alle postene dine, men du sa selv at du er rasist "mot de som fortjener det". Hvorfor trekker du nå tilbake det du sa? Og "noen litt grove patriotiske tekster" er noen litt for grove patriotiske tekster. Det er litt banalt og kjedelig, samtidig som at det er LITT for patriotisk. Alt som er LITT for patriotisk er LITT for rasistisk.

Det rare med deg, som "stolt idiot og samfunnshater" er at du virkelig tror på det europeiske politikere hevder er årsaken til at "systemet er dårlig", altså innvandring. Det finnes ikke noe som heter et innvandringsproblem i Norge(ikke i Europa heller), det er bare en dårlig unnskyldning for dårlig politikk. Hvis du velger å tro "systemet", kan du hykle i vei for min del. Jeg bare syns det er veldig selvmotsigende.

Jeg vet ikke helt hvem som blir provosert, han som skriver " :lol: :lol: :lol: noooob!!", eller jeg.
Du er en fascist, Kenneth. Dobbeltmoralen formelig lyser av deg.

Profile E-mail  

PostPosted: 26 Jun 2010, 18:06 
Oldschool punk
Oldschool punk

hahaha snakker om, kem som blir provosert her di stygge fitte og jeg er ikkje facist det er viss forskjell på rasist og facist ditt stygge jævla parasitt ludder..Og du sei du ikkje skriver på alle postene mine???? nettopp det du gjer fordi du blir så helvetes provosert hahahaha..skulle ønske at ting gjikk min vei da hadde du blitt utrydda som den parrasitten du er.håper en dag så kjeme noen og sorterer ut idiot utlendingane slik at dei snille og greia kan fortsette med livet sine og familien sin uten å bli kallt neger eller utlending fordi folk tror dei også er slik som dissa gangster idiotane.. og Angående nemi det er faktisk kult enda morsom serie og ho er flink å tegne og lage serie virka som du tror du er så mye bedre i å¨tegne å lage serier det er ingen dans på roser å vær tegneserie forfatter...skulle virklig ha sett korsen serien din hadde blitt og det jeg tok nemi fra når det gjelde deg er at nemi og er stokk dum som et brød og åpner kjeften uten å lese og preiker masse dritt akkurat som du gjer og visst vi andre prøver å kommentere så klikker du i vinkel fordi du blir provosert hahaha

Profile  

PostPosted: 26 Jun 2010, 22:07 
Respected punk
Respected punk

Haha "kem som blir provosert her di stygge fitte"

Jeg vet veldig godt forskjellen på rasisme og fascisme. Jeg tenkte faktisk ikke på rasisttendensene dine nå, det er bare tankemåten din; "drep de, brenn datt, utrydd sånna som dæi, fittehull!!!!!!!!!!!!!!!1111".
Jeg tror Freud hadde hatt et og annet å si om deg.

Du vet ikke om jeg tegner eller ikke, jeg har hittil ikke fortalt noen her noe jeg identifiserer meg med så egentlig vet du ingenting. Skulle jeg ta de nemigreiene som et kompliment eller ikke?

Profile E-mail  

PostPosted: 27 Jun 2010, 15:27 
Oldschool punk
Oldschool punk

Hahahaha du som blir provosert her jeg sitter å flira av dei inkompetente nemi kommentarene dine fordi du er så latterlig..Og nei du veit ikkje forskjell på facisme og rasisme for da hadde du aldri kallt meg en facist di jævla fitte..freud er dau så det er ikkje mye han kunne ha sagt no uansett.. :lol: .. du tror tankemåten min er brenn de,skyt de osv men der tar du skammlig feil.. jeg vill berre ha idiotane-utlendingane slike som deg ut jeg og ikkje dei snille som kjeme hit og prøver å leve i fred og er snill mot enhver så lenge dei er snille mot dei..

Profile  

PostPosted: 27 Jun 2010, 18:17 
Hardcore punk
Hardcore punk

stolt viking? :lol:

er du gammel? :lol:

Profile E-mail  

PostPosted: 27 Jun 2010, 22:04 
Respected punk
Respected punk

Ja, han er over tusen år gammel. Kenneth lider av noe man kaller Cipther, det er et veldig hissig virus som angriper sentralnervesystemet og sprer seg til hjernen. Det kan minne om rabies, bare at det smitter mentalt og kan være medfødt. Det kan også komme av at han er fra et lite isolert sted, eller dårlig oppdragelse fra foreldrenes side(muligens en fin blanding av begge).

Alt hatet hans grunner i det at han ikke var eksponert for "rare, uvanlige" ting(mennesker av ulik opprinnelse, sunn fornuft, sosialisering, puberteten) som liten, så nå hater han alt som ikke er hvitt, 160 og liker vikinger. Han stoppet med andre ord å vokse mentalt da han var omlag tre, og fysisk da han var ti derfor kompenserer han for sin lave vekst, lille hjerne og ikke-eskisterende personlighet ved å "låne" andres særpreg. Gjerne veldig ekstreme synspunkter(som den tankegangen om at alt som er helt blåst må være helt riktig). I tillegg banner han mye fordi han er redd han ikke blir hørt. Han er tross alt ikke mye høyere enn en dverg. Og tretti år gammel.

Jeg klandrer ham ikke, hadde jeg vært ham hadde jeg også vært redd. Veldig redd. Jeg kjenner albanere i Bergen, cipthard, nå må du passe deg ellers klikker di vinkel azz 0X

Profile E-mail  

Search for:
New Topic Post Reply  [ 49 posts ]  Go to page
1, 2
 >> Next 

All times are UTC + 1 hour