klut wrote:
Ja, han er over tusen år gammel. Kenneth lider av noe man kaller Cipther, det er et veldig hissig virus som angriper sentralnervesystemet og sprer seg til hjernen. Det kan minne om rabies, bare at det smitter mentalt og kan være medfødt. Det kan også komme av at han er fra et lite isolert sted, eller dårlig oppdragelse fra foreldrenes side(muligens en fin blanding av begge).
Alt hatet hans grunner i det at han ikke var eksponert for "rare, uvanlige" ting(mennesker av ulik opprinnelse, sunn fornuft, sosialisering, puberteten) som liten, så nå hater han alt som ikke er hvitt, 160 og liker vikinger. Han stoppet med andre ord å vokse mentalt da han var omlag tre, og fysisk da han var ti derfor kompenserer han for sin lave vekst, lille hjerne og ikke-eskisterende personlighet ved å "låne" andres særpreg. Gjerne veldig ekstreme synspunkter(som den tankegangen om at alt som er helt blåst må være helt riktig). I tillegg banner han mye fordi han er redd han ikke blir hørt. Han er tross alt ikke mye høyere enn en dverg. Og tretti år gammel.
Jeg klandrer ham ikke, hadde jeg vært ham hadde jeg også vært redd. Veldig redd. Jeg kjenner albanere i Bergen, cipthard, nå må du passe deg ellers klikker di vinkel azz

1. jeg er ikke 1000 år gammal og tror ikke at jeg er 1000 år gammal
2. lider ikkje av noen ting!! men at du lider av virus og mensen er din sak.
3.hissig jævel som hater deg og Drittunger på ditta forumet..
4.Hater ikke allt som ikke er kvite jeg liker mange utlendinger men jeg liker ikke untak som deg..
5. liker vikinger og historien ,stolt av det og jeg driter oppi om du liker det eller ei.
6. apropos hjærne di har krympet og full av bullshitt og selfølglig tett..
7.låner ikke andres særpreg har mine egne takk..
8.jeg er ikke dverg og er stolt jeg ikkje ser ut som en feit jævla spiker på nesten 2 meter.jeg har sett bilda dine di jævla hore.
9.har aldri fått dårlig oppdragelse men det har tydlivis du..
10.Rabies det va det du dro me deg da du blei født og takket være deg har vi så mange gale folk i verden..