norsk punkforum

- What the hell happened to the yellow forum?!
Home Page FAQ Team Search
  Register
Login 
View unanswered posts View active topics  

Delete all board cookies

All times are UTC + 1 hour

New Topic Post Reply  [ 49 posts ]  Go to page
 Previous << 
1, 2
  Print view
Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: Re: Stikker jeg
PostPosted: 28 Jun 2010, 18:01 
Oldschool punk
Oldschool punk

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Må vær det dummaste jeg har hørt fra deg knut XD..at det går ann å vær så skadd i hodet sitt..

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 28 Jun 2010, 18:14 
Oldschool punk
Oldschool punk

klut wrote:
Ja, han er over tusen år gammel. Kenneth lider av noe man kaller Cipther, det er et veldig hissig virus som angriper sentralnervesystemet og sprer seg til hjernen. Det kan minne om rabies, bare at det smitter mentalt og kan være medfødt. Det kan også komme av at han er fra et lite isolert sted, eller dårlig oppdragelse fra foreldrenes side(muligens en fin blanding av begge).

Alt hatet hans grunner i det at han ikke var eksponert for "rare, uvanlige" ting(mennesker av ulik opprinnelse, sunn fornuft, sosialisering, puberteten) som liten, så nå hater han alt som ikke er hvitt, 160 og liker vikinger. Han stoppet med andre ord å vokse mentalt da han var omlag tre, og fysisk da han var ti derfor kompenserer han for sin lave vekst, lille hjerne og ikke-eskisterende personlighet ved å "låne" andres særpreg. Gjerne veldig ekstreme synspunkter(som den tankegangen om at alt som er helt blåst må være helt riktig). I tillegg banner han mye fordi han er redd han ikke blir hørt. Han er tross alt ikke mye høyere enn en dverg. Og tretti år gammel.

Jeg klandrer ham ikke, hadde jeg vært ham hadde jeg også vært redd. Veldig redd. Jeg kjenner albanere i Bergen, cipthard, nå må du passe deg ellers klikker di vinkel azz 0X

1. jeg er ikke 1000 år gammal og tror ikke at jeg er 1000 år gammal
2. lider ikkje av noen ting!! men at du lider av virus og mensen er din sak.
3.hissig jævel som hater deg og Drittunger på ditta forumet..
4.Hater ikke allt som ikke er kvite jeg liker mange utlendinger men jeg liker ikke untak som deg..
5. liker vikinger og historien ,stolt av det og jeg driter oppi om du liker det eller ei.
6. apropos hjærne di har krympet og full av bullshitt og selfølglig tett..
7.låner ikke andres særpreg har mine egne takk..
8.jeg er ikke dverg og er stolt jeg ikkje ser ut som en feit jævla spiker på nesten 2 meter.jeg har sett bilda dine di jævla hore.
9.har aldri fått dårlig oppdragelse men det har tydlivis du..
10.Rabies det va det du dro me deg da du blei født og takket være deg har vi så mange gale folk i verden..

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 28 Jun 2010, 22:12 
Hardcore punk
Hardcore punk

sefølgelig kan du ikke være over 1000, da ville du ha vært vis :lol:
rundt 8 høre mere troverdig ut

Do not stand in the middle, go to the right or to the left.

Profile E-mail  

PostPosted: 29 Jun 2010, 17:34 
Oldschool punk
Oldschool punk

Neppe det hørtes ikke troverdig ut..klut er rundt 5år i hode og 19 år i kroppen synd..

Profile  

PostPosted: 29 Jun 2010, 21:46 
Respected punk
Respected punk

Nei, jeg er tre.

Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.

Profile E-mail  

PostPosted: 30 Jun 2010, 09:27 
Respected punk
Respected punk

..Og jeg vet nesten ingenting om deg, hvis det ikke er sant trenger du ikke forsvare deg. Jeg skrev det ikke for å informere noen. Jeg skrev det for å plage deg, og det funka. Hurra. Nå er jeg ferdig.

Profile E-mail  

PostPosted: 30 Jun 2010, 19:23 
Oldschool punk
Oldschool punk

:lol: :lol: :lol: Du skrev for å plage meg?? :lol: :lol: :lol: og du tror det funker ??? jeg tror ting plager deg jeg!!

Profile  

PostPosted: 04 Jul 2010, 15:15 
Oldschool punk
Oldschool punk

velkommen tilbake Marius!
Virker som du har hatt en fet tur.

Vi har en rimelig fet tur vi og, man kan lese om det på www.myspace.com/ballemalurt
Akkurat nå er vi i Venezia og smelter nesten vekk.

http://www.myspace.com/aggressoradio

Profile  

PostPosted: 06 Jul 2010, 14:27 
Oldschool punk
Oldschool punk

Må ikkje dette i kanalen noda :lol:

Profile  

PostPosted: 13 Jul 2010, 11:30 
Oldschool punk
Oldschool punk

heltgeit wrote:
Du skriver overalt. Hele tiden. Og gjerne sju poster i slengen. Fortell meg hvordan innleggene dine kan unngås? Du er som et virus som rammer alle deler av hele kroppen samtidig og gjør alle kroppsfunksjoner komplett umulige. Uttalelsene dine og din eksistens er like stygg som utfallene etter Tsjernobylulykken i '86.
Du kommer bare med piss, trusler, løgner og annet som ikke hører hjemme verken på dette forumet eller i dette livet generelt. Du lager bare kvalm og du har totalt ødelagt det som en gang var Norges beste internettside. Odin Blodskjegg; du er dum som et brød og tror du veit best, mest og alt i hele verden. Det eneste gode med deg og ditt navn er din kommende dødsannonse og det eneste logiske er at du er et skammelig utfall av grov incest og har blitt Norges dummeste innavl.
Du er en skam for Sula, du er latterlig uten latteren, men kun med tårene og du gjør meg flau over å være menneske!

Vær så snill; kjære, forbannade, jegveitalt Kenneth Cipther se til å dra deg til helvete og vennligst la oss sette din dødsannonse inn i avisene så fort som mulig. Den gledesdagen skal omgjøres til offentlig og global flaggdag. Uten deg, din lille amøbe av en viking, vil verden være et mye bedre sted!

<3 word! :cyclopsani:

I'm of legal age for whiskey, voting and loving. Now the next election is two years away, and my love life ain't getting much better, so how about some of that one-hundred-percent!

Profile E-mail  

PostPosted: 13 Jul 2010, 11:34 
Oldschool punk
Oldschool punk

men er det ikke mulig for en hver trådstarter å blokke ut cipther fra tråden sin? ingen tråder, ingen poster... Fant bare ikke sjøl ut åssen man gjorde det...

I'm of legal age for whiskey, voting and loving. Now the next election is two years away, and my love life ain't getting much better, so how about some of that one-hundred-percent!

Profile E-mail  

PostPosted: 13 Jul 2010, 18:32 
Respected punk
Respected punk

Ikke nå lenger D:

Profile E-mail  

PostPosted: 13 Jul 2010, 18:55 
Oldschool punk
Oldschool punk

Derfor det funker så bra :D

Profile  

PostPosted: 19 Aug 2010, 02:28 
Oldschool punk
Oldschool punk

jeg kom tilbake, men det ser passe dødt ut her. nytt design iallefall da

Running fucks up your image

Profile E-mail  

PostPosted: 19 Aug 2010, 14:02 
Hardcore punk
Hardcore punk

Kom tilbake for å ta en titt jeg og, og ja, eneste jeg ser er Cipther nesten overalt.
Ser ikke ut som det skjer så mye nei...

Profile  

PostPosted: 24 Aug 2010, 09:24 
Respected punk
Respected punk

Jeg tror nok det er på grunn av Cipther at det er passe dødt her. Han spammer enten med ting som "dødsbra bok, må leses!!" og "vikingrock", eller skriver noe som ser ut som det er dratt ut av ræva til Siv. Det blir ikke skrevet noe interessant lenger:p

Profile E-mail  

PostPosted: 24 Aug 2010, 17:58 
Oldschool punk
Oldschool punk

hahaha du snakker om kem som spammer her fru knut og visst ingen tåler at jeg skriver i mine innlegg så hvorfor svarer dere på innlegga mine???

Last edited by Cipther on 21 Jan 2011, 02:27, edited 1 time in total.

Profile  

PostPosted: 20 Jan 2011, 13:25 
lang tissefant

hahaha, sippter er faen meg så sjuuukt tilbakestående.

kan jeg lage en dokumentarfilm om deg og livet ditt, værsåsnill?

"men jeg kommer ikke helt over fyren som fingret dama si og dro frem en brukt kondom.. hahahha :)

snakk om kodak-moment."

Profile  

PostPosted: 21 Jan 2011, 02:24 
Oldschool punk
Oldschool punk

Er du tilbakestående :shock: ?? Vil du at jeg skal lage en film om livet dit :shock: :D ??? Det kan ordnes :D

Profile  

Search for:
New Topic Post Reply  [ 49 posts ]  Go to page
 Previous << 
1, 2

All times are UTC + 1 hour