|
| Author |
Message |
klut
|
Posted: 15 Dec 2009, 23:46 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Egen tråd om den nye presidenten. Jeg trenger vel ikke spesifisere hvem.
Hvem er for og hvem er mot at han fikk fredsprisen? Jeg er sterkt mot, det var for tidlig. Han fortjener ikke å bli nevnt sammen med tidligere nobel fredsprisvinnere. Han er generelt langt bedre enn Bush, selvfølgelig, men skal det helt ærlig så mye til? Vår nye leder har brutt løfter så det holder, jeg visste det forsåvidt helt fra starten at han bare hadde det i kjeften. Han er bare en sleip(altså god) retoriker. Rett man til rett tid(gosh, nesten som Htiler- ikke at jeg sammenligner dem ideologisk sett. Det ville vært absurd eller hva). Det eneste bra han har gjort er å fremme stamcelleforskning.
På en annen side er det jo ikke han alene som bestemmer, så det går ikke å legge all skylda på ham. Poenget mitt er at politikk er konflikt, og han er alt for opptatt av å bli venner med alle. Det kommer ikke til å gå.
Egentlig har jeg sett meg lei det jævla maset om ham, men han burde vel bli nevnt.
Edit: Jeg vet han selv mente han ikke fortjente prisen. Det var fint av ham å inrømme det.
Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 16 Dec 2009, 23:12 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Jepp, men utrolig nok finnes det de som mener han har fortjent den. Haha, Jagland og Jens dret seg ut litt under utdelingen. Jeg har aldri sett verre rævsleiking.I tillegg var det faktisk et bombeangrep i Afghanistan, samme dag som han var i Norge og fikk prisen, der mange sivile ble drept. Det er jo litt ironisk?
I følge Alfred Nobels vilje skal fredsprisen utdeles «den som har virket mest eller best for folkenes forbrødring og avskaffelse eller reduksjon av stående armeer samt organisering og utbredelse av fredskongresser»(fra klassekampen).
Angående Guantanamo har han jo forbudt dem å bryke fysisk tortur, men psykisk tortur er fortsatt lov. Psykisk tortur får man verre skader av(på lang sikt) enn fysisk.
Folk er så jævla lettlurte at jeg blir kvalm. "Han har gitt oss håp", klart, men hvor lenge holder det? Han har vært president i ni måneder allerede, og har såvidt påbegynt det han lovte(og det var mye).
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 18 Dec 2009, 18:40 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Enig. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg.
|
|
| Top |
|
 |
JegMegMitt!
|
Posted: 13 Mar 2010, 19:59 |
|
| Hardcore punk |
 |
|
|
|
Jeg fortjener det stygge prisen mere en han! -.- Det gjør alle i dette forume. 
|
|
| Top |
|
 |
Bollocks
|
Posted: 14 Mar 2010, 17:20 |
|
 |
| Cider Drinker |
|
|
|
|
jeg synes det er ganske søkt at en person som har pølsefingra sine i den sorte gryte (fare fare krigsmann) i det hele tatt blir foreslått til en fredspris. det kunne fungert som en syk versjon av et spørrespill i nord korea hvor kim jong il vinner hver gang, men å drive det som en politisk bedrift er bare...sykt. Jeg tror uansett problemet ikke ligger med obama (han gir vel faen), men han jagland figuren eller nå hvem faen det var som sto og prata nisse engelsken sin som rørte med kjøttstanga i honningkrukka her fordi det skjedde noe nytt og spennende (change!!!11)
fuck your life.
I just broke up with my haitian girlfriend. she was crushed.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 15 Mar 2010, 12:00 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
obama er antikrist, illuminati tar endelig over(ifølge, blant annet, gamle hippier og republikanere). jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om jagland. han dret seg ut, og det var ikke bare litt en gang. det var internasjonal utdriting.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 20 Mar 2010, 20:33 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Big Brother!
Jeg er smertelig klar over hva illuminati er. Det er verdens feteste spill.
|
|
| Top |
|
 |
JegMegMitt!
|
Posted: 22 Mar 2010, 20:20 |
|
| Hardcore punk |
 |
|
|
|
|
Jeg syns ikke Obama er så snill og bra som mange tror.
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 22 Mar 2010, 23:14 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
Cipther wrote: jeg driter i obama og alle dissa forpulte statsfittene digger ingen av dei for å sei det mildt... Jævlig tøft å drite i politikk ass. Så jævlig street-punk oi! rock'n roll liksom. Not. Jævla idiot.
Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 23 Mar 2010, 17:38 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Vel, han er smartere enn deg.
Det finnes andre måter å si akkurat det der på, du kunne jo ha utdypet hvorfor du ikke liker Obama og statsfitter så vi faktisk kunne diskutert? Men nei, jeg vet du ikke kan.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 23 Mar 2010, 21:47 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Nei, det er du som får pms så fort noen motsier deg.
Å, jeg kjenner din type bedre enn du tror. Ikke tro du er alene om å være en viking-fanatiker som tror han har en plass i verden.
|
|
| Top |
|
 |
JegMegMitt!
|
Posted: 24 Mar 2010, 11:18 |
|
| Hardcore punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: Du motsier meg med dritt derfor svarer jeg med mitt... Det er jo du som snakker stygt hele tiden ;O
|
|
| Top |
|
 |
JegMegMitt!
|
Posted: 24 Mar 2010, 18:23 |
|
| Hardcore punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: fordi dokke er så¨fucka i hode å klare ikke å forstå ka jeg vill fram til... derfor slenge jeg ut dritt HVA VIL DU FRAM TIL DA? 
|
|
| Top |
|
 |
JegMegMitt!
|
Posted: 24 Mar 2010, 19:57 |
|
| Hardcore punk |
 |
|
|
|
Det heter punk.no og tja Punk handler en god del om politikk og uenigheter innen politikk (det er flere ting det dreier seg om, men ja) og hvis du hører på ordentlig punk så hører du kanskje at de bruker en god del politikk i sangene. Jeg tror egentlig folk inne på punk.no hadde sett deg på en bedre måte en nå, hvis du ikke hadde sakt så masse stygt 
|
|
| Top |
|
 |
xKATOLIKENx
|
Posted: 24 Mar 2010, 20:23 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: Det som tråd emne handler om men når jeg er uenig med det eine og det andre så får jeg syting oppi tryne kvar jævla gang så det er omtrent ikke vits men kan jo prøve.... spørr om nokke om emne da???? Hvis alle er så teite her inne, koffor vanker du her da? Tror ikke jeg hört deg snakke om musikk annet om viking metal og du har titelen til en rac-sang i avataren din. Koffor bryr du deg overhodet om os? Koffor vanker du ikke på, f.eks. hegnar.no?
http://ekevalla.wordpress.com/ - Blogg om fotball og fotball oi! http://ekevalla.blogspot.com/ - Arkivet http://www.myspace.com/vfebloggzine - VfE på majsbajs http://oftbblog.wordpress.com/ - Blogg på engelsk
|
|
| Top |
|
 |
|
|