|
The Beast
|
Posted: 09 May 2010, 21:13 |
|
| Punk |
 |
|
|
|
|
Nei, jeg liker ikke punk. Har aldri hørt det før egentlig. Men bare navnet gir meg gysninger. Punk liksom. Betyr vel søppel eller noe.
Peace and punk!
|
|
| Top |
|
 |
Bæsj 74
|
Posted: 10 May 2010, 11:21 |
|
 |
| it's cool to be a cowboy |
Joined: 01 Sep 2004, 21:36 Posts: 7003 Location: SKavanger Posts:3
|
|
|
Cipther wrote: punk rock er steike tøfft!! Noen av mine favoritter!!
The Ramones The Sex Pistols Dead Kennedys The Stooges Black Flag Joy Division The Buzzcocks The Circle Jerks Crass Stiff Little Fingers Patti Smith Operation Ivy Rancid The Exploited Anti-Nowhere League The Vandals Charged GBH Anti Flag Sham 69 Dropkick Murphys Bad Religion + endel blanding av svensk old school hardcore punk Ganske bra liste!
I wanna Riot
I need a Diet
I made a record who wants to buy it?
God helg, sug og svelg
|
|
| Top |
|
 |
heltgeit
|
Posted: 10 May 2010, 16:56 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: svensk old school hardcore punk eksempler?
kjekt å ha
|
|
| Top |
|
 |
balle
|
Posted: 10 May 2010, 23:46 |
|
| Oldschool punk |
 |
Joined: 13 Mar 2005, 02:13 Posts: 1648 Location: bærgen pønkråkk citty
|
|
|
Bæsj 74 wrote: Cipther wrote: punk rock er steike tøfft!! Noen av mine favoritter!!
Crass Ganske bra liste! jau Men jeg klarer ikke helt se for meg Kenneth sitte å høre gjennom f.eks Yes Sir I Will eller Penis Envy og få noe utbytte av det. Han kan jo umulig skjønne noe som helst av tekstene. De er ganske lange og kompliserte. Ganske skremmende at en så dum fyr liker såpass mye bra og oppegående band.
http://www.myspace.com/aggressoradio
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 11 May 2010, 00:44 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
|
Noen av mine oldschool svenske favoritter hehe..
Röjarskivan,Ebba Grön,Charta 77,Asta kask,AB Hjärntvätt,Anti Cimex,Atomvinter,Arabens Anus,Avfall,Grisen Skriker, Kriminella Gitarrer, Kabinett Död, , Kloak Stank, Tant Strul, Anarki & Kaous, Snutslakt, Slobandans Undergång,Avskum,Barbaras Grannar,The Bristles,Mob 47,Mob 77,Moderat Likvidation, Chainsaw Pig,Coca Carola,Crücifix,Distortion,Folkmord,Full Metal Jacketz,GBG Punx,Hans & Greta, Köttgrottorna,Masshysteri,P-nissarna,Pöbel Möbel, The Perukers,Radioaktiva Räker,Räserbajs,Rövsvett, Sabotage -81,Skitsystem,Snutjävel,Svart Aggression,Total Armsvett,Total Egon,Troublemakers,
pst balle jeg er ikke dum det er bare dere som forstiller meg dum...men jeg er smartere enn du tror.. og jeg skjønner mye av tekstene nemmlig..
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
Last edited by Cipther on 11 May 2010, 23:20, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 11 May 2010, 09:55 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Ikke si sånt, nå blir han høy på pæra.
Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
heltgeit
|
Posted: 11 May 2010, 18:14 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Dæven Cipern. Visste ikke at alle de bænda var svensk old school hardcore punk. Takk for updaten 
kjekt å ha
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 12 May 2010, 01:16 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
hehe det visste ikke du vell  (ironi)
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
Last edited by Cipther on 14 May 2010, 01:41, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 12 May 2010, 11:23 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
Cipther wrote: Trodde du va punker jeg og har vært på en drøss konserter og aldri hørt om band som disse???? liker man punk musikken så utforsker man på det meste og hører ka som er bra og ingenting er mulig om man er på punk fester der dei spiller masse forskjellig blandet...Eller har berre du som punker ravet i gatene på rølpefyll og ikkje hørt anna enn gatemusikant spillet til kattane rett rundt hjørnet  ? og enda en gang, åssen er det der med ironi? helt sikker på at du har forstått det?
Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!
|
|
| Top |
|
 |
The Beast
|
Posted: 12 May 2010, 17:33 |
|
| Punk |
 |
|
|
|
|
Blink 182, er ikke det et boyband? Neida, men de er jo prakteksemplar på poppunk. Hørte på de før jeg skjønte hva som var skikkelig musikk.
Peace and punk!
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 17 May 2010, 18:14 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
jeppz den sangen er kul ,men blink 182 er heilt grei musikk ,men det er ikke heilt min stil jeg er mer the casualities og charged gbh,The Exploited eller svensk hardcore punk det jeg liker best  jeg liker jo litt Nofx,pennywise og bad religion ,men det er ikke hardcore punk det er skatepunk for folk men alikavel stilig noen av sangene...
|
|
| Top |
|
 |
robin_rock
|
Posted: 18 May 2010, 11:23 |
|
 |
| punk g0d |
 |
Joined: 29 Mar 2010, 00:16 Posts: 208 Location: Oslo, tveita
|
|
|
casualties - get off my back er bra as  blink er for svakt for meg. boyband-punk!? jeg likte blink før, men det var da jeg også likte green day sine nyere sanger. som foresten er ganske svake. de har så pysete vokaler  etter at jeg lærte å spille gitar selv så klarer jeg ikke høre på dårlige enkle sanger.
http://www.myspace.com/justshitmusic
|
|
| Top |
|
 |
|
|