|
klut
|
Posted: 01 Jan 2011, 20:42 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Jeg må si jeg ble glad i sendspace tråden, og noen av forumlekene hadde absolutt potensial. Det har alt i alt vært en lite givende opplevelse, men i det minste et slags tidsfordriv. Jeg tror det døde litt gradvis, men cipther sto definitivt for nådestøtet. Og han fortsetter å sparke et dødt lik.
Jeg syns vi alle skal tenne en fyrstikk for punk.no
Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
Brian Damage
|
Posted: 20 Jan 2011, 13:28 |
|
 |
| lang tissefant |
|
|
|
Cipther wrote: Tipper at forklaringen blir at folk har andre ting å gjer enn å sitte på et forum 24/7.. tror det her var en av høydepunktene. ellers har jeg et vagt minne om en film jeg ikke finner igjen, har søkt mange ganger. sjekketråden min er jeg selv ganske fornøyd med, jeg tror den funka. men jeg må si at jeg var rimelig overraska at det fortsatt var noen som betalte for serverplass for denne sia når jeg gikk inn her nå.
"men jeg kommer ikke helt over fyren som fingret dama si og dro frem en brukt kondom.. hahahha 
snakk om kodak-moment."
|
|
| Top |
|
 |
you_wish
|
Posted: 25 Jan 2011, 01:58 |
|
 |
| Roadie |
 |
|
|
|
Så typisk om forumet er dødt nå som jeg endelig har funnet meg et forum jeg syns kunne vært allright Ingen som bruker forumet noe særlig lengre? Jeg heter Lene, btw 
|
|
| Top |
|
 |
ulogisk
|
Posted: 25 Jan 2011, 03:50 |
|
 |
| Respected punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: Ser ikke slik ut siden folk her har laget spammeboter så spammer siden automatisk som dere sikkert har lagt merke til.. jeg ser en nå
|
|
| Top |
|
 |
Bæsj 74
|
Posted: 25 Jan 2011, 21:10 |
|
 |
| it's cool to be a cowboy |
Joined: 01 Sep 2004, 21:36 Posts: 7003 Location: SKavanger Posts:3
|
|
|
ulogisk wrote: Nå er det ikke lengre mye tvil om at "punk is dead", eller rettere sagt "punk.no is dead". og med det sagt vil jeg gjerne spørre dere:
hva er dine favoritt høydepunkt fra punk.no?
hvilkne topics var de beste?
når var punk.no på sin "peak"?
hvorfor/når døde punk.no?
ta gjerne å kom med andre innspill.
peace! Jeg syns Snoks under vann tråd var festlig! Vel, det var ganske det samme som den før, jeg er ogsåå veldig glad i de kule "green day er ikke like pønk som meg" topicene i punk und Gesselshaft spesialforumet. syns punk.no var på sin peak i 2005 Kanskje punks har forlatt internettet og begynt å pønke igjen eller kanskje punken i seg selv er død. Er ikke så mye liv på 800grader heller, er det andre norske punkforumer siden di to heteste for noen år siden er som en spøkelsesby?
I wanna Riot
I need a Diet
I made a record who wants to buy it?
God helg, sug og svelg
|
|
| Top |
|
 |
Gordon
|
Posted: 25 Jan 2011, 22:15 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
Joined: 09 Mar 2007, 22:48 Posts: 2076 Location: Oslo, Prinsdal
|
|
|
|
Top topic er vel den med pønkepoeng, hvis jeg skal komme på en spesifikk. Eller Post bilder av Martin-tråden siden den er så epic
Har nok heller ikke fått mye ut av det forumet her, annet enn tissfordriv, men det var jo artig når det var en del aktivitet her (selv om det meste fortsatt var svada). For noen år sida, husker ikke helt...
Jo, så gikk det gradvis ned og så kom cipther med "nådestøtet" som det ble sagt.
I'm of legal age for whiskey, voting and loving. Now the next election is two years away, and my love life ain't getting much better, so how about some of that one-hundred-percent!
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 26 Jan 2011, 13:49 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
KANSKJE problemet er at forumet, som sjangeren punk, har forandret seg. Altså at det er derfor den er død for de som syns den er død. Noen liker ikke forandring. De som pleide å henge her før fått seg et liv eller noe. Hva nå enn det er. Men cipther er nok nikkebukken her ja. I tillegg til Liv da.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 26 Jan 2011, 15:55 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Og hva har det med et forum å gjøre? Jeg mente snarere at de har fått andre ting å gjøre enn å henge rundt på nett. Sånn som deg når du later som du gjør "andre kule ting enn å være på forum" og egentlig bare stikker kort innom her når du har tid, dvs. f5 fire ganger i minuttet(gjennomsnittlig).
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 27 Jan 2011, 19:59 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
m nei. å gifte seg betyr ikke at du har et liv og derfor ikke gidder å logge på et forum. og i hvert fall ikke stil. svaret er to forresten.
haha du er som mora mi, du må jo dra opp hele livshistorien din hver gang du svarer. ingen bryr seeeeg
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 27 Jan 2011, 21:59 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
Punk.no var nok best i perioden Erik_punk herja forumet. midten av 2000-tallet var bra. Årsaken til at det er blitt så "dødt" er nok innlysende, trenger vel ikke utdype. Jævlig trist, hadde vært kult om Bjornd gjør de tiltakene som må gjøres for å få forumet på beina igjen(back with the yellow forum, rydda opp spammen og det siste tiltaket som er å fjerne denne punk.no-slakteren).
Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 28 Jan 2011, 07:43 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
for de som lurer så har jeg ikke fjernet spam på en stund av flere grunner. 1. hvorfor skal kun jeg gjøre det når det er 2 moderatorer til her (selv om de ikke er aktive), pluss en admin. 2. forumet er dødt, er nesten ikke annet enn krangling og uintressant tull her. 3. admin må slette spammere, men han har ikke vært logga på her på lenge og har ikke svart på meldinga jeg sendte.
det er riktig tittel på denne tråden
Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3 mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 28 Jan 2011, 14:39 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
Skrukken wrote: det er riktig tittel på denne tråden trist og sant. jeg elska det her forumet en gang
Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!
|
|
| Top |
|
 |
ulogisk
|
Posted: 30 Jan 2011, 03:08 |
|
 |
| Respected punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: klut ka tid skal du få inni den trange skallen din at det er ikke livshistorie jeg legger ut jeg legger faktisk ut fakta at mange av dere begynte med drittslenging mot meg pga dialekt og grammatikk og så tror dere at jeg tar det som et kompliment WTF? admin: plz 2 delete this spam bot, thnx
|
|
| Top |
|
 |
|
|