|
heltgeit
|
Posted: 18 Jul 2009, 16:43 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Jeg hører på Röyksopp, Palace Station, Apollo 440, Infected Mushroom, Kaizers, Øystein Sunde, Big Bang, Arctic Monkeys, Led Zeppeling, The Who, MC5, Seigmen, Thin Lizzy og skammelig mye annet rart. Allikavel liker jeg ikke blink 182. Ingen er mer sellout enn meg i tilfelle 
kjekt å ha
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 18 Jul 2009, 17:43 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
thrash
Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!
|
|
| Top |
|
 |
balle
|
Posted: 18 Jul 2009, 21:42 |
|
| Oldschool punk |
 |
Joined: 13 Mar 2005, 02:13 Posts: 1648 Location: bærgen pønkråkk citty
|
|
|
saklig som alltid bæsj. Lik Blink for alt du orker, er det ikke bare å drite i hva alle andre mener da? Er litt sellout å bry seg om hva andre mener, er det ikke? 
http://www.myspace.com/aggressoradio
|
|
| Top |
|
 |
Bæsj 74
|
Posted: 18 Jul 2009, 21:44 |
|
 |
| it's cool to be a cowboy |
Joined: 01 Sep 2004, 21:36 Posts: 7003 Location: SKavanger Posts:3
|
|
|
balle wrote: saklig som alltid bæsj. Lik Blink for alt du orker, er det ikke bare å drite i hva alle andre mener da? Er litt sellout å bry seg om hva andre mener, er det ikke?  Prøver bare å ikke være pk jeg! Jeg bryr meg ikke hva andre mener! Dette var egentlig bare ren frustrasjon fra å lese om metal i maximum rock n roll.
I wanna Riot
I need a Diet
I made a record who wants to buy it?
God helg, sug og svelg
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 20 Jul 2009, 03:27 |
|
 |
| Android |
|
|
|
jeg tar poenget ditt(iallefall litt), syns selv det er for mye metall i punken nå faktisk så diskuterte jeg litt med en kompis i går at vi begge savner melodiøs punk, hvor ble den av lixm men det er jo med trender, det går opp og ned, på slutten av 90-tallet var det for mye emo/screamo, og før det så var det jo pop-punk, med lookout records og epitaph som rula. men band som f.eks. his hero is gone var med på å gjøre punken mer brutal igjen. jeg trur det går over med metal og 'crust' greia snart, for folk vil gå lei, og mange er lei allerede. uansett så liker jeg noe metall da. men hvorfor må det var så jævla mange svensker  vi kan jo gjette hva som blir den neste kuule punk greia, det er ikke lett azz. en jeg kjente var flink med sånt. og forresten så hører jeg ikke på blink972
Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3 mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!
|
|
| Top |
|
 |
Ixxy
|
Posted: 09 Aug 2009, 04:46 |
|
| Punk |
 |
|
|
|
|
jeg starta med metal . nå liker jeg som sagt mer punk,crust osv .. punken er best , men metal'n er ikke glemt ; )
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 09 Aug 2009, 12:17 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
og når ble begrepet Heavy Metal først brukt?
trur det var Tony Iommi fra Black Sabbath som hevdet det var i en artikkel om dem Alice Cooper hevder det var fra Rolling Stone ellernoe, med bildet av ham og det sto: da da da da da da HEAVY METAL
Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3 mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!
|
|
| Top |
|
 |
Bæsj 74
|
Posted: 10 Aug 2009, 01:47 |
|
 |
|
|
|
balle wrote: Dick Dale påstår han oppfant heavy metal lol
I wanna Riot
I need a Diet
God helg, sug og svelg
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 10 Aug 2009, 04:42 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
Malcolm McLaren oppfant hip hop
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 10 Aug 2009, 14:46 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
og jeg fant opp deg
Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
Bæsj 74
|
Posted: 10 Aug 2009, 15:02 |
|
 |
|
|
|
|
Mike Saunders is credited for first coining the term heavy metal as a sub-genre in a review of As Safe As Yesterday Is for Rolling Stone Magazine. In 2006, the VH1 Classic documentary Heavy: the Story of Metal, the original text is shown in a close-up from the November 12, 1970 issue, in which he wrote: "Here Humble Pie were a noisy, unmelodic, heavy metal-leaden shit-rock band, with the loud and noisy parts beyond doubt." [1]
wikipedia om humble pies as yesterday et eller annet.
I wanna Riot
I need a Diet
God helg, sug og svelg
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 10 Aug 2009, 16:51 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
balle wrote: Men dere er alle skapt av Gud.
Da var det full circle. det går ikke, hvis jeg har skapt den som har skapt alt kan ikke jeg være skapt av en annen. Med mindre jeg eller brian damage er gud, kanskje men on-topic: det fins mye bra metal, gammel metal i hvert fall. Jeg vil ikke høre de nye bandene en gang. Det er stygt.
Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
Ixxy
|
Posted: 11 Aug 2009, 07:45 |
|
| Punk |
 |
|
|
|
|
enig med klut nå ! av den metalmusikken jeg hører på så er det for det meste Sepultura , pantera og slikt .
|
|
| Top |
|
 |
Hermefisken
|
Posted: 22 Nov 2009, 19:41 |
|
 |
| Punk |
 |
|
|
|
|
Jeg begynte med Metal, og er fortsatt der, men Punk deler plassen for tiden. Her går det mest i Progressive Metal, har desverre ikke et så stort.. bandforråd? Eh.. Er ikke kjent med så mange band innenfor Punken enda, hadde jo vært morsomt med noen anbefalinger, dog jeg vet punk er veldig generelt på en litt paradoks men fundamentalistisk måte. Komplisert. Men det stemmer som dere sier - metal, ialelfall det hardeste, er faktisk boss, men det er kick, og det er kult og deter kunst.
Har du drete på deg, homieboy?
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 27 Nov 2009, 00:26 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
Venom, darkthrone, gammal mayhem, slayer, spreading the disease skiva til anthrax(us) er kickass og ikke minst jævla fuckings ENGLISH DOGS!!!!
men sant, amebix er faen meg dritrått!
Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 28 Nov 2009, 03:27 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
Hermefisken wrote: Jeg synes Slayer er kind of kjedelig på en litt rar måte :P Hvis disse var ment til meg, hadde vært konge med litt anbefalinger innen pønk også anti-cimex existenz chaos uk skeptix english dogs(første epn og albumet er pønk) fleas & lice blabla det jeg kom på nå
|
|
| Top |
|
 |
balle
|
Posted: 21 Dec 2009, 09:22 |
|
| Oldschool punk |
 |
Joined: 13 Mar 2005, 02:13 Posts: 1648 Location: bærgen pønkråkk citty
|
|
|
|
Da bør Metallica holde seg til de første 4 platene såfall hvis de skal komme ut av det med noe som helst cred. Og så Nothing Else Matters selvfølgelig.
http://www.myspace.com/aggressoradio
|
|
| Top |
|
 |
|
|