norsk punkforum

- What the hell happened to the yellow forum?!
Home Page FAQ Team Search
  Register
Login 
View unanswered posts View active topics  

Delete all board cookies

All times are UTC + 1 hour

New Topic Post Reply  [ 80 posts ]  Go to page
 Previous << 
1, 2, 3
  Print view
Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: Re: metal!
PostPosted: 27 Sep 2010, 16:46 
Oldschool punk
Oldschool punk

Du kalla dimmu for drit fordi du ikke liker musikken ,men det drite no vell jeg i om du liker dimmu eller ei kem som har sagt du trenger å høre dimmu???poenget mitt er den musikken du liker feks som jeg ikke liker hadde aldri sagt at du hadde vært dum fordi du liker punk eller whatsoever. Du er dum fordi du ser ned på andre som liker en heilt anna stil en dinna helvetes svette burkan du går rundt med og kalla oss metal heads dumme???Ka metal folk har feks gjort mot deg da???Ikkje anna enn å synge på youtube eller ta sine velkjente headbangs.. fy faen så skadd du er.. skulle faen meg trodd du va sann mental pasient fra helvete og blei født med ei apehjerne istede for mennesklig..

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 28 Sep 2010, 20:06 
Punk
Punk

Så relevant alt sammen er!
Jeg kan vel kalle meg metal-head. Jeg liker ikke Dimmu. Does that make me awesome?

Har du drete på deg, homieboy?

Profile  

PostPosted: 29 Sep 2010, 07:00 
Oldschool punk
Oldschool punk

ja du kan jo kalla deg metalhead sjøl om du ikke liker Dimmu og poenget mitt va ikke at du trenger å høre akkurat på dimmu for å vær metal head du kan jo feks digge ozzy,iron maiden,Ac/dc og mye anna kult..poenget her va at klut syns metal heads er dumme berre fordi vi har en anna stil som ho ikkje liker å da blir vi sett som dumme ,men etter bilda jeg har sett av ho så kler ho seg som ei hore som hadde lett passa seg inni terrorist miljøet og ikkje minst red light district.. :D

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 29 Sep 2010, 10:38 
Respected punk
Respected punk

NEI, det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev at du er dum fordi du liker dimmu.

Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.

Profile E-mail  

PostPosted: 29 Sep 2010, 15:23 
Oldschool punk
Oldschool punk

:lol: :lol: :lol: :lol: ta å få på deg brillene di jævla idiot fitte.. her er det du skreiv med dine egne ord

klut
PostPosted: 25 Sep 2010, 19:09
Respected punk

Neinei, det her er ikke en gang noe som bare sies på trass. Fordi Dimmu Borgir ikke er punk. En person med middels peiling på musikk vil sky Dimmu Borgir, de er så latterlige.
På en annen side er det en fordel at så ræva band fins, da er det lettere å se hvilke personer man skal gidde å kaste bort tida si på og ikke.

"Utrolig nok er det ikke en fordom en gang, de fleste som liker dimmu er faktisk like dumme som deg".

Du sa ikke at berre jeg va dum men de fleste som likte dimmu va like dumme som meg.. hahahha fy faen så dum du er. skadde skutte utlending. kan ikkje du ta livet ditt så gjør du verden en stooooor tjeneste.. hahahaha jeg ler av deg så mye pisspreik du pisser ut. du har jo faen ikkje peiling på musikk ..

Profile  

PostPosted: 29 Sep 2010, 15:34 
Respected punk
Respected punk

nemlig. jeg skrev ingenting om at at metalheads er dumme.

og du vinner så jævlig på sånne uttrykk som "jævla idiot fitte". passer bra når det kommer ut av kjeften på en trettiåring. Ta og skjerp deg litt da, du er snart førti. lol

Profile E-mail  

PostPosted: 30 Sep 2010, 00:05 
Oldschool punk
Oldschool punk

jo det gjor du vell du skreiv at Metalheads va like dumme som meg spess dei som hørte på dimmu og visst du ikke klare å lese det din forbanna dyslektiker så bør du faen meg skaffe deg briller jævla utlending og uansett banneord som det kan komme utav kjeften på en 60åring for den sak skyld og pst jeg må først bli 30 før jeg kan bli 40 og uansett jeg hopper ikkje 10 år frammover men jeg ser lett du er ei gammal skrukkete hurpe som sitter å sleiker huleboer manken din i rassen menst du slår deg selv i hode å sier Dum,Dum,Dum utlending -kadunk..folkens kan noen lære ditta brødhaudet å lese??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .. Møtt mange skadde folk i mitt liv ,men du tar faen meg kaka hahahaha! Tenke du tror du er punk, men er bare ei lausfitte som puler skrukkete gammle menn på veien til den primitive revolusjon :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Profile  

PostPosted: 01 Oct 2010, 17:57 
Punk
Punk

Cipther wrote:
jo det gjor du vell du skreiv at Metalheads va like dumme som meg spess dei som hørte på dimmu

DET ER INGEN HER SOM SIER AT METALHEADS GENERELT ER DUMME, BARE AT DE SOM HØRER PÅ DIMMU ER DET!

:mrgreen:

Profile E-mail  

PostPosted: 02 Oct 2010, 13:11 
Oldschool punk
Oldschool punk

"SERRIØST??" KLARE IKKE DERE CP KIDS Å LESE???? Uansett wtf ever ka musikk man liker så er det en eller anna whine kid som dere som sei at folk er dumme fordi man hører på dimmu eller whatafuckamotherfucker ka black metal man liker !!!Samme som om at jeg går å kalla dere skadde MEHE fordi dere liker punk musikken som folk her har lagt ut link til er dårlig ,men jeg gjer ikkje det sjøl om ikke jeg liker det så lar ej andre få like det så lenge det ikkje blir spillt i min pc/nærvær så bryr ej meg null niks så det er på tide å respektere andre sin musikk samme faen kor råtten å bedritten musikken er så har ikke folk rett til å nekte andre å høre sin musikk slik vi meiner musikk skal vær So ""Burn In Hell"" :fist:

Profile  

PostPosted: 02 Oct 2010, 15:39 
Punk
Punk

hva er vitsen med å diskutere musikk hvis man ikke kan si sin mening? :?

:mrgreen:

Profile E-mail  

PostPosted: 02 Oct 2010, 17:23 
Oldschool punk
Oldschool punk

Seff kan folk si sin egen meining med musikk man ikkje liker ,men man har ikkje rett til å kalle andre dum fordi man høre på musikken man liker. Det er så fjortis som det går ann å vær å kalle folk dum for å høre på sin musikk og om ikkje andre liker den så hør på deres musikk istede for å klage på andre som nokken helvete Emo kids stikk å kutt ei blodåra eller 2, selv så slipper vi ditta pisspreiket sikter spess til Emo hora klut som er et hjerneskadd felleshull jobber for Red light district..

Profile  

PostPosted: 05 Oct 2010, 07:26 
Respected punk
Respected punk

De på red light district betaler i det minste skatt, i motsetning til mora di? he he he ehe mora di

Profile E-mail  

PostPosted: 05 Oct 2010, 07:37 
Respected punk
Respected punk

Cipther wrote:
jo det gjor du vell du skreiv at Metalheads va like dumme som meg spess dei som hørte på dimmu og visst du ikke klare å lese det din forbanna dyslektiker så bør du faen meg skaffe deg briller jævla utlending og uansett banneord som det kan komme utav kjeften på en 60åring for den sak skyld og pst jeg må først bli 30 før jeg kan bli 40 og uansett jeg hopper ikkje 10 år frammover men jeg ser lett du er ei gammal skrukkete hurpe som sitter å sleiker huleboer manken din i rassen menst du slår deg selv i hode å sier Dum,Dum,Dum utlending -kadunk..folkens kan noen lære ditta brødhaudet å lese??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .. Møtt mange skadde folk i mitt liv ,men du tar faen meg kaka hahahaha! Tenke du tror du er punk, men er bare ei lausfitte som puler skrukkete gammle menn på veien til den primitive revolusjon :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nei, jeg prøver igjen; Nå vil jeg at du skal sette deg ordentlig ned i stolen, ta av den alt for trange vikinghjelmen din og lese det jeg skrev sakte og rolig.
(Jeg vet ikke helt hvem som er dyslektikeren her, trettiåringen som ikke kan stave eller meg).

Ja, folkenz. Lær meg å lese. Du har jo minst hele forumet bak deg i denne diskusjonen.
Du er så festlig ditt jævla innavl.

Profile E-mail  

PostPosted: 05 Oct 2010, 16:33 
Oldschool punk
Oldschool punk

1. Jeg trenger ingen vikinghjelm for å skrive det her og jeg trenger ikke heller og siden du aldri har prøvd en vikinghjelm så korsen du vet den er trang???
2. Du er en forbanna dyslektiker som faen ikke kan innrømme sine feil og tror du har rett bestandig.
3.Jeg gidder ikke å stave eller rette på rettskriving her inne pga det er bortkasta pga mehe som deg.
4.Jeg er ikke nokke innavl ,men du er et hjerneskadd virus som har sluppet ut for kunn et mål å dø,så dø da for faen.
5. Du kan faen ikke å lese så berre hold kjeft din. stygge virus fitte..
6. Jeg driter oppi kor mange som er imot meg eller med meg eller whatafuck di stygge hore og som det bryr meg..

Profile  

PostPosted: 11 Nov 2010, 07:28 
Punk
Punk

Jeg trenger faen ingen som godtar om jeg er metal-head eller ikke, og det tror jeg ikke noen her gjør?
Så wtf er det vi snakker om? Cipther? Skal vi diskutere han? Lag en egen mobbetråd da, søte små.
Så vidt jeg leser skal vi diskutere metal her. Let's do.

Hey, hvem liker Prog?

Profile  

PostPosted: 11 Nov 2010, 12:29 
Oldschool punk
Oldschool punk

proggresiv metal har ganske mye kult! :wink: .pst hermefisken folk har faktisk laga en egen tråd om meg allereie spess whinekidsa her inne.. :lol:

Profile  

PostPosted: 20 Nov 2010, 18:03 
Punk
Punk

Det er sant, hadde helt glemt den.. Så søtt.

Profile  

PostPosted: 21 Nov 2010, 15:30 
Oldschool punk
Oldschool punk

Vill ikke akkurat kalla det søtt :D . masse pisspreik og bilder av meg om dei ligger der enda XD.. hehehe!

Profile  

PostPosted: 01 Dec 2010, 15:52 
Punk
Punk

And we all wonder why, don't we?

Profile  

PostPosted: 02 Dec 2010, 14:46 
Oldschool punk
Oldschool punk

Takket være mange idioter som ikke klare å la vær å leike mongo..typisk balle ditta lager egen tråd om meg XD

Profile  

Search for:
New Topic Post Reply  [ 80 posts ]  Go to page
 Previous << 
1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour