Jeg kan ikke huske å ha begynt å krangle med deg men okei. Fint bevis på at det alltid er du som begynner å slenge dritt.
Quote:
Dei dyrene som er på pelsfarmene er ikkje den type dyr jeg vill spise av kjøtt. så jeg syns dei som lever på pelsfarmen dør unødvendig istede for at dei som virklig må ha pels ikke kan vente til dyra dør en naturlig død før dei tar pelsen.
For det gjør ikke dyra du spiser?
Quote:
Og når det gjelder kjøtt som eter vi griser,sauer,okse og mye rart vi kan ikkje vente til dyra dør av alderdom fordi vi ikkje liker at dyra dør. fordi man absolutt må ha kjøtt på bordet kvar dag
Du må ikke, det er et eget valg å spise kjøtt.
Quote:
og apropos grandiosa kan du få uten kjøtt nemmlig så jeg skjønner ikkje ka i helvete du blander inn grandiosa i det her, så lite kjøtt dei har på grandiosa er ingenting i forhold te spekeskinke og slikt man har til jul.
Sarkasme, slå det opp. Grandiosa smaker plast(=ingenting), derfor: "om det i det hele tatt er kjøtt de bruker". Jeg skjønner ikke hva jul har med dette å gjøre. Folk spiser masse kjøtt hele året.
Quote:
skal vedde på du spise kjøtt du me ,men du klare faen ikkje la vær å syte fordi du syns synd i dyrene.
Det er her jeg ikke skjønner det. Hvorfor er det mer synd på dyra på pelsfarmene enn de på gilde? Jeg er ikke veganer lenger, nei. Jeg er ikke istand til å få i meg det jeg trenger for å stå/gå/leve hvis jeg skal lage maten min selv, så jeg spiser det jeg får (:
Jeg syns fortsatt det er rart at alt fokuset kommer på pelsfarmene når flere dyr dør under slakting. Dette er også dyr som er spesielt avlet frem for å spises, på lik måte som pelsdyr er avlet frem for å flås.
Du spiser kjøtt og du syter.
Quote:
klart det er forferdlig synd i dyrene som er i pelsfarmer slike farmer skulle man ha blitt ulovlige kan dei ikkje heller lage fake pels istede ??. Men det blir no ikke gjort en drit med saken jo er jo berre pisspreik om kor vondt dyrene har det .som vi ikke veit det fra før av??
Ja, les forrige avsnitt. Lær deg å bruke avsnitt i samme sleng er du snill.
Quote:
og hadde folk tenkt så kunne folk handle istede for å syte kor vondt dyrene har og heller gått demonstrasjoner mot det og visst ikke folk vill høre så må det handling til slik man får sagt det og vill ikke folk høre så får dei ta konsekvens.
Hvis du hadde visst hva dette dreide seg om, hadde du visst at det var nettopp en demonstrasjon. På tv. Det har vært demonstrasjoner. Teskje.
Quote:
Jeg veit ka du er du er serriøst skadd i hodet og det har du vært heilt siden jeg kom inni ditta forumet.
Hvem som er skadd i hodet og ikke er strengt tatt ikke opp til en som er skadd i hodet å dømme.