|
| Author |
Message |
Skrukken
|
Posted: 30 Sep 2007, 15:55 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
Tro håp og kjærlighet
De stopper meg på gata
de har noe å fortelle meg
de vil prakke på meg gud og frelse
aaahh blir de aldri lei
Jeg kan treffe den allmektige
gjennom bladet som de selger
jeg sier reis til helvete
fordømte fascister
De sier: Tro håp og kjærlighet
De mener: Spenn og makt til sin menighet
De vil at jeg skal støtte opp
om deres hellige krig
mot alle som kan tenke sjøl
og vil leve sitt eget liv
De sier: Tro håp og kjærlighet
De mener: Spenn og makt til sin menighet
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:15 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
VI VIL IKKE HA
Vi har levd med det så lenge nå Så mange steder vi ikke kan gå Vi har tenkt og vi har prøvd å forstå Vi vil ikke ha mur eller piggtråd
Vi vil ikke ha Mur eller piggtråd Vi vil ikke ha Mur eller piggtråd
Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:19 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
MENTALT UTE AV BALANSE
Det skjer ting bak ryggen på deg Avgjørelser tas over hodet på deg Bak lukkede dører på et fint kontor Sitter ånseliten og fråtser i ord Disse ord forteller alt om deg Fra den dagen du ble født Om du er dum på skolen, hekta på dop Er du bøtelagt eller dømt
Å innfrir du - disse kravene her Så gir de deg - ikke en sjanse Da stempler de - stempler de Papirene med Mentalt ute av balanse
Drink up thy zider, drink up thy zider, for tonight we'll marry be. We'll knock the milkmaids over and roll'em in the clover. The corns half cut and so are we!
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:26 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
SÅ DIKTATORISK
Så diktatorisk leder de massene Så apatisk følger massene Gjennom tusener av år har mennesker gått i takt Enten de leter etter gull eller er sendt ut til slakt
Vi har lov til å høre Ingenting å si Deres ord er lov Deres ord er lov Ta og aldri gi
Kommandorop, tro, pisker eller gevær Holder folk i ro, nede på knær
Vi har lov til å høre Ingenting å si Deres ord er lov Deres ord er lov Ta og aldri gi
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:31 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
FALLER DU I
Krig, død og sult. det er fascister overalt Mennesker dør av tortur. stemmer blir kvalt Systemet de har lagd gir dem kontroll over våre liv Det er lett å falle utenfor, vi balanserer på en kniv
Hold balansen, ikke mist kontrollen Faller du, så kommer du aldri opp igjen Du kommer aldri opp igjen
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:35 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
FALLER DU II
Når vi står på kanten av stupet Når vi alle faller Er det for sent å tenke tilbake Å strekke seg etter hender Da er det ingen hender der som vi kan nå Åja - så redd - på det siste vil alle sammen stå
Så mange muligheter - De fins ute der Hvis man tenker litt på andre, ikke bare på seg sjæl Kaster alle fordommer Slutter å tenke svart og hvitt Så kan vi gjøre noe sammen Som kan være mitt og ditt Som kan vare
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:39 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
KJÆRLIGHETSBARN
Vi ville strekke oss ut etter Ikke noe - vi nådde ingenting De lovte oss så mye Ingenting - vi fikk ingenting Hvorfor snakka de så mye Om hvor fint alt skulle bli Det var jo ingenting der Som de kunne gi
Kanskje var vi en gang kjærlighetsbarn Men her er følelser kalde som is Det er ingenting her Ingenting her for oss Bare knuste visjoner Og følelser kalde som is
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:41 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
SKYLDIG
De har aldri sett deg før De setter øya på deg nå De kaster et blikk på deg Et blikk som stikker Et blikk som er lett å forstå
Skyldig: ikke prøv å si skyldig Prøv å si at det gjelder ditt liv Du blir møtt av ord, skarpere Enn noen kniv
Dømt Skyldig Dømt Skyldig
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:45 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
EN DAG SÅ
Ingen vits å skrike Når ingen hører Ingen vits å gråte Når ingen føler Ingen vits å gå Er ingen steder Ingen vits å sparke Der så tykke vegger
Hatet - hjelper oss gjennom det Hatet - jobber for oss
De sperrer inn oss Vi sperrer inn hat En dag så eksploderer det En dag så
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:48 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
JEG VIL RIVE
Jeg vil unngå alle deres feller Som de har lagd for å verne om seg Jeg vil knase alle deres drømmer Slik som de har prøvd å knuse meg Jeg vil rive deres verden i biter Så de aldri får den sammen igjen
Jeg vil rive aaaaaahh Deres verden aaaaaahh I biter Så de aldri Får den sammen igjen Sammen igjen
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:51 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
INGEN FATTIGE, INGEN RIKE
Her skal alle være store Ja alle vil være størst Det kjempes om å nå Maktposisjoner først De som tråkkes ned på veien Ja de som faller av Kan få ofre seg for troppen Slik at de kan ha det bra
Å alle de som ofrer seg De kan få leve lykkelig De kan jobbe på fabrikken Så lenge de har no å gi
Sånn vil vi ikke ha det Vi vil ikke være med Før alle deler likt for alle Ingen fattige, ingen rike
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:53 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
90 ÅRA
Det er så stille i gatene Folk sier ingenting Som hodeløse roboter Soser de omkring Ingen viser følelser Det er 1985 Disse iskalde mennesker Hvor er de på vei hen
De er på vei mot 90 åra De er på vei mot 90 åra
Ingen skal gråte Ingen skal le
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 17:57 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
HUN LEVER IKKE LENGER
Et vettskremt menneske bindt fast i en seng En mann og en kniv, en snuff-film er i gang Et bryst blir skåret av, offeret skriker Det gjør seg på film, det er slikt seerne liker
Buken sprettes opp, så blir offeret kvalt Tarmer røskes ut, klimakset er totalt De som lagde filmen, de vasser i penger Hun som hadde hovedrolla lever ikke lenger
Hun lever ikke lenger Hun lever ikke lenger
Alle de som ser slike filmer som det her Er ikke no bedre enn de som har lagd de Ingen produserer noe som ikke selger Og så lenge noen kjøper, blir folk drept for deres penger SVIN!
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 18:00 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
ER DU STOLT AV Å VÆRE HVIT
National front og ku klux klan Nazistene marsjerer igjen i alle verdens land Det er ikke bedre her Hvis du trodde det Meningene er der De er lei av å vente
Er du stolt av å være - Norsk Er du stolt av å være - Hvit
Hvite hender kjører kniver i hvit hud Da er snuten der med lover og bud Hvite hender kjører kniver i mørk hud Da uteblir snuten, hvit lov hvit gud
Er du stolt av å være - Norsk Er du stolt av å være - Hvit Er du stolt av å være - Norsk Er du stolt av å være - Hvit Ung og arisk - jævla nazist
|
|
| Top |
|
 |
Erik
|
Posted: 03 Jun 2010, 18:01 |
|
 |
| PiGgSoPP iS gHeY |
|
|
|
|
Sliter litt med å tyde dype spor, hvis noen har den så kom igjen!!
|
|
| Top |
|
 |
|
|