norsk punkforum

- What the hell happened to the yellow forum?!
Home Page FAQ Team Search
  Register
Login 
View unanswered posts View active topics  

Delete all board cookies

All times are UTC + 1 hour

New Topic Post Reply  [ 39 posts ]  Go to page
1, 2
 >> Next 
  Print view
Previous topic | Next topic 
Author Message
 Post subject: Hack The System!!
PostPosted: 03 Jun 2010, 17:57 
Oldschool punk
Oldschool punk

Hadde vært nice å fått vekk korrupsjonen på den måten uten vold... :wink:

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

Post subject: Re: Hack The System!!
PostPosted: 03 Jun 2010, 19:41 
Respected punk
Respected punk

Jaha, det var bortkastet internett. Og hvordan skulle du "hacket" mennesker? Miltbrann? Aids?

Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.

Profile E-mail  

PostPosted: 03 Jun 2010, 20:21 
Oldschool punk
Oldschool punk

Slutt å misforstå ok??.. internett er aldri bortkasta når man kan endre regler osv slik som er rettferdig for alle..Man kan ikkje hacket mennsker og diverse sjukdommer som miltbrann,aids og andre ting. men det jeg snakker om er infoen som staten skjuler for oss mennesker som er urettferdige kan faktisk hackes og endres slik at alle får den rettferdigheten man trenger.

The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2010, 21:02 
Respected punk
Respected punk

Hahah, tror du virkelig staten legger ut denne "skjulte infoen" du snakker om på nett? Haha, det hadde jo vært lurt.

Og ja, apropos konspirasjonsteorier.. Denne "skjulte" infoen du snakker om har allerede lekket ut. Vi vet jo at den fins. Hadde den faktisk vært så skjult som du tror, hadde vi ikke visst om den en gang.

Så, vi er innforstått med at alle vet det, men ingen "knuser systemet" enda. Hvorfor? Fordi de fleste av oss ikke bryr oss med ting som ikke "angår" oss. Det er nok folkets holdning som må endres på, du trenger ikke hacke FBI. Ikke at jeg tror du er i stand til det heller.

Dessuten vil jeg heller bli drept av leiemordere enn å leve i en verden styrt av slike som deg.

Profile E-mail  

PostPosted: 03 Jun 2010, 21:13 
Oldschool punk
Oldschool punk

Du er så dum at du ikkje ana ka staten legger ut på pcer sine av og jeg snakka ikke om konspirasjonsteorier så kor i helvete får du det fra??? klar over kor mye skjult info staten skjuler og no snakker jeg om tempelriddere og frimurerene??? :lol: :lol: :lol: .. har ikkje sagt at jeg skal styre verden og du burde å vær forsiktig med å nevne å bli skutt av leiemorder så blir det ønsket ditt infridd fortere enn du fått sagt kake...jeg har ikke kallt meg selv hacker så korsen skal jeg fikse det sjøl ,men det blir no lett når man kjenner folk som er hackere...man legger ikke ut den skjulte infoen på nett men på sine datamaskiner som dei har... problemet at folk ikkje har gjort det her er fordi folk er for feige og tror dei blir drept om dei finner nokke som staten svetter skikklig i trøya av ...

Profile  

PostPosted: 03 Jun 2010, 21:20 
Respected punk
Respected punk

Så det er ikke en konspirasjonsteori å tro at staten holder noe skjult for folket? Jaha.

KAKE!

Profile E-mail  

PostPosted: 04 Jun 2010, 04:08 
Oldschool punk
Oldschool punk

Heile deg er en forpult utlending konspirasjon teori som ikke kan anna enn å misforstå..Grunnen til jeg vet staten skjuler nokke er fordi folk som har vært medlemmer i feks tempelridderene eller frimurenene har plutslig forsvunnet pga dei va lei av dritten å ville at verden skulle få litt info om ka dei driver med og sannsynlighet man berre forsvinne ikkje totalt å ingen veit om det. trenge ikkje konspirasjons teorier for å vite at staten er korrupt. du trenge faktisk ei hjærne for du er faktisk totalt dum når du ikke ser det der...

Profile  

PostPosted: 04 Jun 2010, 10:45 
Respected punk
Respected punk

Du nektet nettopp for at du mente konspirasjonsteorier? Men, ok. Jeg kan prøve å formulere meg på en annen måte. Du vet jo at tempelridderne har eksistert og du vet hva de drev med. Er ikke det tegn på at staten aldri vil klare å holde noe skjult for folket så lenge folket jobber for dem? Og egentlig burde du lese om tempelridderne og frimurerne fremfor å se dem på film. Jeg tenker det er Davincikoden du har sett.
Det var ikke noe nytt at den katolske kriken holdt mye skjult for folket i middelalderen, og heller ikke at de robbet folket. På en annen side var den største grunnen til at statsoverhoder konverterte til kristendommen da den ble erklært statsreligion at de ikke ville miste lederstillingene sine/få bedre stillinger og dermed tjene mer.

Frimurerne er forsåvidt staten. Det sies at alle lederne i USA(blant annet)er medlem i en frimurer-aktig ..sekt eller hva jeg skal kalle det. Det er litt fail da, Kenneth. Jeg syns du kan sjekke opp faktaene dine før du vifter med dem.

Profile E-mail  

PostPosted: 04 Jun 2010, 14:34 
Oldschool punk
Oldschool punk

:lol: ..Klart man kan finne endel info om tempelridderene ,illuminati og frimurerene på internett ,men siden dei har taushetsplikt osv og er hemmlige og siden du ikke er medlem korsen kan du vite ka som egentlig forgår innen for dei murene dei hoder til????? Det hjelpe ikkje å høre på en fyr som har vært medlem innenfor den type sekt shit og legge ut på youtube eller ka han skrive og sei feks det eine og det andre fordi det er farlig game dei har rota seg oppi eller er misfornøyd med ..samme som å sei at cia og disse hemmlige nettverka driver lovlig virksomhet noe dem ikke gjør...tror det er du som må tenke litt før du svarer her og med tanke at man ser jo når hackere i usa blir tatt så ser man kor streng straff man får noen forsvinne forå aldri bli sett igjen og man forsvinne ikkje plutslig uten nokke spor,men dei enkelte personene forsvinne pga dei får statene og mektige folk til å svette skikklig derfor..klar over kor mange som forsvinner i verden av folk som har klart å finne virklig bevis men kommer ikke lengre enn til ei viss grense så er man plustlig spoløst borte i mange år og statene later som dei er på saken i mange år så finne dei personen når den er ukjennnlig berre skjelett.. :banghead: :nukemeltdown:

Profile  

PostPosted: 06 Jun 2010, 13:34 
Oldschool punk
Oldschool punk

:microwave:

Profile  

PostPosted: 06 Jun 2010, 20:22 
Oldschool punk
Oldschool punk

:n: :o: :o: :b: :blowme:

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2010, 13:11 
Respected punk
Respected punk

Cipther wrote:
:lol: ..Klart man kan finne endel info om tempelridderene ,illuminati og frimurerene på internett ,men siden dei har taushetsplikt osv og er hemmlige og siden du ikke er medlem korsen kan du vite ka som egentlig forgår innen for dei murene dei hoder til?????

Ja, hva mer vil du a? Du veit jo hvem tempelridderene var og hva de gjorde. Det har til og med vært på tv, opp til flere ganger. Jeg vet ikke om dere får inn NRK på Sula jeg? Egentlig ser jeg ikke noe særlig på tv, men noen syns det er gøyere å se på tv av en eller annen grunn, så vhorfor ikke lære noe samtidig:)

Quote:
Det hjelpe ikkje å høre på en fyr som har vært medlem innenfor den type sekt shit og legge ut på youtube eller ka han skrive og sei feks det eine og det andre fordi det er farlig game dei har rota seg oppi eller er misfornøyd med ..samme som å sei at cia og disse hemmlige nettverka driver lovlig virksomhet noe dem ikke gjør...

Hvem vil du ha det fra da a? Historie er aldri skrevet objektiv, verken de i bøker eller de man forteller.

Quote:
tror det er du som må tenke litt før du svarer her og med tanke at man ser jo når hackere i usa blir tatt så ser man kor streng straff man får noen forsvinne forå aldri bli sett igjen og man forsvinne ikkje plutslig uten nokke spor,men dei enkelte personene forsvinne pga dei får statene og mektige folk til å svette skikklig derfor..klar over kor mange som forsvinner i verden av folk som har klart å finne virklig bevis men kommer ikke lengre enn til ei viss grense så er man plustlig spoløst borte i mange år og statene later som dei er på saken i mange år så finne dei personen når den er ukjennnlig berre skjelett..

Det skjer ikke så ofte nå til dags, alt blir dekket av mediene så om det du sier faktisk hadde skjedd, ville det lekket ut og blitt en internasjonal krise(kjenner jeg mediene rett) så lenge hackeren er hvit, selvsagt.

Profile E-mail  

PostPosted: 08 Jun 2010, 15:08 
Oldschool punk
Oldschool punk

Hahaha spiller ingen rolle om hackern er kvit eller svart eller whatever ka rase.. poenget mitt her er at staten har så mye viktig info som blir skjult for menneskeheten siden staten klare å manipulere enkelte mennesker til å tro det beste men det er langt ifra det besteog hadde hackere fått tak i den infoen hadde det blitt lettere å fortalt folk sannheten også media lygere så det renne.. og jeg driter oppi om frimurerene har vært på tv eller har slutta å tro sannheten på tv er faen ikkje lett...

Profile  

PostPosted: 08 Jun 2010, 23:29 
Oldschool punk
Oldschool punk

:drinking:

Profile  

PostPosted: 23 Jun 2010, 17:43 
Respected punk
Respected punk

Cipther wrote:
Slutt å misforstå ok??.. internett er aldri bortkasta når man kan endre regler osv slik som er rettferdig for alle..Man kan ikkje hacket mennsker og diverse sjukdommer som miltbrann,aids og andre ting. men det jeg snakker om er infoen som staten skjuler for oss mennesker som er urettferdige kan faktisk hackes og endres slik at alle får den rettferdigheten man trenger.

å bare ønske seg å cracke (hacke) er en barnedrøm, å lære/kunne det er noe annet. hva info er det du snakker om? er det iluminati eller f.eks mappa de hos pst?

Image

Profile E-mail  

PostPosted: 23 Jun 2010, 20:10 
Respected punk
Respected punk

Det jeg ikke forstår er hvordan du kan hevde at alt om disse kjente ukjenthetene ikke er kjent for menneskeheten ..når de er det. Det ligger en lang artikkel om Illuminati(siden jeg like greit brukte det som eksempel) på Wikipedia. Om folk vil vite sannheten så finner de den, tror snarere problemet ligger i en veldig passiv befolkning. Hvis "vi" i vesten virkelig hadde vært så misfornøyde med situasjonen ville vi gjort noe. Det er ikke sånn at vi lever under Nord-Koreanske forhold, vi er ganske frie til å ikke være det.
PST-mappa blir litt vanskeligere. Den har du vel krav på å se uansett.

Jeg stusser litt ved den setningen om å endre informasjonen de skjuler for oss, men egentlig driter jeg litt i det. Cipther kommer aldri til å bli hørt på et forum, dette er nettslummen. Ingen bryr seg om hva som blir skrevet på forum.

Og å hacke blir noe helt annet ja, men han vet tilsynelatende ikke forskjell.

Profile E-mail  

PostPosted: 24 Jun 2010, 03:36 
Oldschool punk
Oldschool punk

hahaha jeg vet forskjellen ja di forbanna inkompetente tispe. du misforstår så jævli..du har ikkje peiling ka ej snakka om du snakker om..du snakker altids om wikipedia jag tar ikkje ordforklaringer fra wikipedia jeg berre høre av folk som har vært inni dritt system..og jeg veit sjøl at staten skjuler sannheten for folket med ka dem virklig drive med og slikt finne du ikkje på internett da din helvetes utlending..planen med hacking er å få tak i papirer så får statsfittene til å svette og får orden på et bedre system slik ting blir rettferdig for folk..

Profile  

PostPosted: 24 Jun 2010, 12:14 
Respected punk
Respected punk

Jeg er ikke helt enig i at jeg bruker wikipedia så ofte, det er da ikke jeg som ctrl+c dem hver gang jeg ikke er sikker på hva jeg argumenterer for eller mot.

Men si meg da, hva er det staten skjuler for oss? Vi er klar over at det finnes sekter, at mennesker blir drept for profitt, at historie aldri er skrevet objektivt og at vi lever under en korrupt stat(selv i Norge). Hadde de holdt dette skjult for oss, hadde vi ikke visst at det fantes.

Det er forskjell på hacking og cracking. Hvis du vil inn på noens ..la oss si nettby, siden du henger der, så cracker du passordet deres, ikke hacker. Cracker betyr visst også det motsatte av nigger lærte jeg nå.

Cracker!

Profile E-mail  

PostPosted: 24 Jun 2010, 12:42 
Oldschool punk
Oldschool punk

klut wrote:
PST-mappa blir litt vanskeligere. Den har du vel krav på å se uansett.

Nope. Du har ikke rett til å få vite om PST har ei mappe på deg engang ...

PST wrote:
I forhold til innsyn i “mapper” gjelder følgende: Midlertidig lov av 17. september 1999 nr 73 om begrenset innsyn gjelder ikke lenger.

Hahah, faen så latterlige de er! :D

kjekt å ha

Profile  

PostPosted: 24 Jun 2010, 19:32 
Oldschool punk
Oldschool punk

Dei skjuler info som dei prøver å få til i framtiden som folket neppe vill like og det er ikkje vansklig å se at staten skjuler mye når folk som protesterer forsvinne og aldri blir funnet igjen pga dei snubla over nokke som fikk staten til å svette skikkelig.. det mange tror bla bla bla han he sikkert kommet borti en gjeng eller mafia eller whatever bullshitt eller seriemorder einaste folk tenke på når det forsvinner personer..har selv mistet 1venn som ingen veit kor er. han va hacker og geek og jeg driter i om dere mongo unger tror meg eller ei..

Profile  

PostPosted: 24 Jun 2010, 19:38 
Respected punk
Respected punk

hmm, vet om mange som har protestert utallige ganger, kan ikke akkurat si at noen av de har mystisk forsvunnet.

jeg tror egentlig den vennen din bare bytta mobil nr fordi han var lei av å bli ringt å plaga av en dustete venneløs rasist rasshøl

Image

Profile E-mail  

PostPosted: 24 Jun 2010, 20:11 
Oldschool punk
Oldschool punk

hahaha du kjenner ikkje meg ditt stygge helvete og pst jeg er kunn rasistisk mot dem som fortene det jeg har mange svarte venner som jeg elsker overalt på dinna jord fordi dei er så snille og oppføre seg som kompiser mot vennane sine og ikkje stjeler dei fra vennene sine.. men dissa pakka som kjeme hit og tror dei kan berre oppføre seg akkurat som dei vill og vill ha allt i kasser og poser og snylter på våres skattepenger og gidder ikkje lære seg norsk for å ha en dårlig unskyldning når dei veit dei gjør nokke galt.. kan dra seg til helvete utav landet.

Profile  

PostPosted: 25 Jun 2010, 21:03 
Respected punk
Respected punk

Endelig tilstår du at du er rasist. Første steg til helbredelse er å tilstå at du er en idiot:)

Profile E-mail  

PostPosted: 26 Jun 2010, 11:56 
Oldschool punk
Oldschool punk

jeg tør ihvertfall innrømme jeg kan vær idiot og stolt av det ,men du tør ikkje innrømme av du er idiot og ei stygg fitte av et innavl som preiker dritt før du lese ka jeg skreive.. jeg skreiv ""ENKELTE FOLK SOM FORTJENE DET""" OG JEG SKREIV JEG HADDE MANGE SVARTE VENNER OG UTLENDINGER SOM VENNER OG DEI OGSÅ HATER SANT PAKK SOM JEG HATER""".. Faen for ei idiot kjerring du er hadde jeg vært far din hadde jeg serriøst drukna deg når du blei født.. visst du har så forbanna mye sperm i tryne at du ikkje klare å lese kan du heller begynne å skaffe deg nye briller for du kan for faen ikkje lese.. enten er du dyslektiker eller så er du steike dum.. fordi kor mange ganger har jeg ikke fortalt ordet ""ENKELTE"" og DET FINNES KRIMMINELLE KVITE NORDMENN SOM JEG HATER PÅ LIK LINJE MED IDIOTISKE UTLENDINGER... FUCK OFF!!

Profile  

PostPosted: 26 Jun 2010, 14:34 
it's cool to be a cowboy

Tror cipther bare har en idiotisk ordbruk, men det betyr ikke at han er rasist. Det er allikevel teit å bruke "utlending" som skjellsord.

Denne topicen er sånn som Tom fra blink snakker om, så det må jo være litt smart.

I wanna Riot
I need a Diet
I made a record who wants to buy it?

Image

God helg, sug og svelg

Profile  

PostPosted: 26 Jun 2010, 15:35 
Respected punk
Respected punk

Jeg vil nok kalle det rasisme, være det bevisst eller ubevisst. I dette tilfellet er det bevisst, derfor regner jeg det som rasisme.

det går ikke an å hacke systemet, dessuten regnes hackere som "good guys" tror det han mente var crackere så det var litt driti ut, men det bryr vel ingen seg om.

Profile E-mail  

PostPosted: 26 Jun 2010, 18:20 
Oldschool punk
Oldschool punk

Du har ikkje peiling ka som går ann du klut forbanna parasitt..hahahaha klut du er så dum at halvparten er nokk å cracke nokke er ikkje vansklig i det heile tatt det kan jo til og med jeg og hacking er litt mer advansert enn så..og lese du linken så skjønner du poenget Noob..

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/12/518005.html

Profile  

PostPosted: 26 Jun 2010, 22:08 
Respected punk
Respected punk

Hvorfor tror du på alt dagbladet og vg skriver?
Jeg leser ikke dagbladet, ergo: trykker jeg ikke på linken din.

Profile E-mail  

PostPosted: 27 Jun 2010, 15:35 
Respected punk
Respected punk

men dagbladet er jo så objektiv og informativ avis da :redhotevil:

Image

Profile E-mail  

PostPosted: 27 Jun 2010, 15:40 
Oldschool punk
Oldschool punk

Jeg Tror ikke på allt dagbladet skriver ,men jeg kjenner til film-hackern-Axxo som har stjelt en 1000 vis av orginal filmer og deler det på nettet og ingen har klart å tatt han enda og med tanke på at en fyr stjeler 1 film så kan man bli saksøkt for millioner bla bla bla og der poenget mitt va der når jeg tenker at kor mye man kan gjer som proff hacker og så mye man kan avsløre visst man vill men det finnes risiko over alle forskjellige ting men dei klare det og siden dei får tak i info så plustli forsvinne dei sporløst..Jeg driter i ka du tror du er så hjærneskada at det finnes ikkje ord.. bedre å diskutere med en rabiat bavian enn å diskutere med deg for du får det aldri inn i den trangsynte skallen din..Og du gadd ikkje å trykke på linken fordi du er for skadd til å forstå den og det jeg prøver å fortelle..

Profile  

Search for:
New Topic Post Reply  [ 39 posts ]  Go to page
1, 2
 >> Next 

All times are UTC + 1 hour