|
Skrukken
|
Posted: 31 Jul 2010, 18:56 |
|
 |
| Android |
|
|
|
hehe Suburbia ser jo vittig ut, må ha den. jeg anbefaler kult klassiker'n Repo Man, du har kanskje sett den? om en punker som får en kjip jobb + noe sprø sci-fi greier. er forresten en brukbar soundtrack til filmen og. http://www.youtube.com/watch?v=DLGrXGEMOSo
Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3 mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 31 Jul 2010, 20:18 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
tjaaa repo man er ej ikkje så sikker på har sett den nyaste den va både tøff og grei men små teit i blandt så jeg tror ikkje jeg gidder den gammle xd http://www.youtube.com/watch?v=jl9Nvg4yuus&feature=fvw repo man den nye mulig du liker den ..
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 31 Jul 2010, 21:34 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
Lolz, du kan ikke sammenligne de filmene, dem har ingenting med hverandre å gjøre, dem har jo ikke samme tittel engang. Ronkewood folka har tilfeldigvis bare brukt en tittel som ligner.
Det finnes bare en Repo Man film.
Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3 mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 31 Jul 2010, 21:49 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
hehe jeg fant ut at dem va visse forksjellige konsept ja...  Nei du har rett man kan ikkje blande dei når jeg ikkje har sett den filmen fra 1984 jeg trodde at repo man va orginalen og siden jeg hadde sett den nyaste så trodde jeg at det va samme type film men der tok jeg feil gitt...
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 31 Jul 2010, 23:02 |
|
 |
| Android |
|
|
|
hehe  lol
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 31 Jul 2010, 23:58 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
hehehe får vell gi den en sjangse når jeg er ferdig med dei andre filmene jeg laster ned The Mists of avalon,kickass,wishmaster og en dokumentar serie som jeg vill se igjen BBC, PBS, Nova - Vikings, Pagans, Indians, Incas, natural history and evolution 
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 01 Aug 2010, 03:31 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
Kickass er ganske bra, jeg var litt skeptix til den, men den var kul nok.
jeg har bl.a. sett Whatever happened to baby jane? i natt, den var bra skummel med gammel fæl kjærring
|
|
| Top |
|
 |
heltgeit
|
Posted: 01 Aug 2010, 13:16 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
|
Når det kommer til ting å se på tv-skjermen pleier jeg å komme med mer eller mindre samme anbefalinger hver gang. Here it goes; V for Vendetta, Trainspotting, Hitchhikers Guide to the Galaxy, Snatch, Lock, Stock and two Smoking Barrels, Mean Machine, Blow, Fear and Loathing in Las Vegas, Batman - The Dark Knight, Pulp Fiction, Fight Club, Alfred Hitchcock og Stanley Kubrick's mange mesterverk og hundre andre filmer. Noen nevnt mange andre glemt. Ellers en del feite dokumentarer fra BBC. For eksempel Life og Planet Earth som jeg mener må være de beste. Serier; Curb Your Enthusiasm, Seinfeld, Weeds, Nip/Tuck, Fringe, The Office, Dexter,
+++++blalblalba00l++++lblalblalb00000+++++
kjekt å ha
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 01 Aug 2010, 14:52 |
|
 |
| Android |
|
|
|
Hitchikers guide to the galaxy er jo supert siden du er inne på serier anbefaler jeg Red Dwarf og Trailer Park Boys  forresten, er det noen seom vet hvilke krigshistorie serier som er best? først og fremst 2. verdenskrig, men også annet hvis det er bra.
|
|
| Top |
|
 |
heltgeit
|
Posted: 01 Aug 2010, 21:03 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Trailer Park Boys er dødsfett!  Alt for lenge sia jeg har sett det ass. Band of Brothers er jo en selvfølge Skrukken, men jævli fett. The Pacific skal visst også være bra, men det har jeg ikke sett. Cipther; Nå tok jeg da også det beste av det beste og at jeg har god smak er det ingen tvil om  hahah Fet og skrudd film; The Living And The Dead. Et par adds til: Requiem For A Dream, Hombres(kortserie), The Game, Donnie Darko, Alpha Dog, 21, 16 Blocks, The Crow, Hooligans, Football Factory ++++++
kjekt å ha
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 01 Aug 2010, 21:13 |
|
 |
| Android |
|
|
|
Ja, de trailer park folka er jo bare helt loka Band of Brothers er bra, jeg er ute etter noe mer sånn historie serie greier, noe fra BBC elnz.
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 01 Aug 2010, 21:34 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
|
Trailerpark boys serien er jo knall + filmene skal du ha av dissa bbc serien så må du laste ned XD fant en her om dagen på 17gb XD
BBC - Ape-Man, Adventures in Human Evolution 1 - Human BBC - Ape-Man, Adventures in Human Evolution 2 - First-born BBC - Ape-Man, Adventures In Human Evolution 3 - Body BBC - Ape-Man, Adventures In Human Evolution 4 - Love BBC - Ape-Man, Adventures in Human Evolution 5 - Exodus BBC - Ape-Man, Adventures in Human Evolution 6 - Contact
BBC - Blood Of The Vikings - 1 - First Blood BBC - Blood Of The Vikings - 2 - Invasion BBC - Blood Of The Vikings - 3 - The Sea Road BBC - Blood Of The Vikings - 5 - Rulers BBC - Blood.Of The Vikings - 5 - Last Of The Vikings
BBC - Europe A Natural History - 1 - Genesis BBC - Europe A Natural History - 2 - Ice Ages BBC - Europe A Natural History - 3 - Taming the Wild BBC - Europe A Natural History - 4 - A New Millenium
BBC - Pagans - 1 - Sexy Beasts BBC - Pagans - 2 - Magic Moments BBC - Pagans - 3 - Band of Brothers BBC - Pagans - 4 - Sacred Landscape
Stories From the Stone Age - 1 - Daily Bread Stories From the Stone Age - 2 - Urban Dream Stories From the Stone Age - 3 - Waves of Change
PBS Nova - The Great Inca Rebellion
500 Nations The Story of Native Americans - 1 500 Nations The Story of Native Americans - 2
The Native Americans - 1 - The Far West, Generous Spirit The Native Americans - 2 - The NorthEast, Give and Take The Native Americans - 3 - All Our Relations The Native Americans - 4 - Fields of Grass, Seas of Blood The Native Americans - 5 - The SouthEast, No Matter How White...
+ enda mer om du ønsker det for skal du kjøpe den serien så blir du fort blakk XD mulig du får lære deg å laste ned... det står jo instruksjonshefte om kordan man laster ned simpelt også XD
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 01 Aug 2010, 23:44 |
|
 |
| Android |
|
|
|
Det er sikkert mye bra der. Jeg har ikke tid til å se på alt det, da må jeg slutte å jobbe, og kanskje slutte å sove også. til å begynne med trenger jeg bare noe om verdenskrigene. mulig den BBC serien som heter The World at War er bra. jeg arvet mesteparten av en stor dvd samling og har hundrevis av usette filmer og serier, kan ikke hive meg ut på det prosjektet der azz, men om noen år kanskje 
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 03 Aug 2010, 14:55 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
Skal ha den tittelen i bakhodet cipther, selvom fantasy ikke er favorittgenren min så er det selvsagt noe som er bra. kan godt være den ligger her et sted, i kjelleren elnz.
Jeg så første Mad Max, lenge sida sist, skal se de to andre snart og.
ellers holder jeg fortsatt på å se Star Trek Voyager som jeg aldri blir ferdig med.
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 03 Aug 2010, 15:32 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Mad max er jo fortsatt klassiske Cyberpunk filmer huska jeg elska dei når jeg va liten og digger dei enda  jeg har aldri vært fan av startrek serien syns den er altfor kjedlig mange av episodane men filmen overaska den va bra men så er jeg litt Fan av stargate serien og filmene og endel sci fiction spessielt innen Cyberpunk kategorien.. som feks.. Cyborg 1-2,Hackers (1995), Escape from New York (1981),Escape from L.A. (1996),Blade Runner (1982),Tron (1982),Deus Ex Machina,Dark Angel (2000–2002,Dollhouse (2009–2010,The X-Files,Total Recall (1999)Robocop(1987) The Lawnmower Man (1992),Johnny Mnemonic (1995),Strange Days (1995),The Fifth Element (1997),matrix 1-3, Avalon (2001),Cypher (2002,Immortal (2004),Babylon A.D. (2008),The Gene Generation (2008) Surrogates (2009),Ghost in the Shell (1995, Ghost in the Shell 2: Innocence (2004,Appleseed (2004),
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 03 Aug 2010, 16:43 |
|
 |
| Android |
|
|
|
Star Trek er noe man enten digger eller ikke liker i det hele tatt, hvis man er ute etter action så er det ikke så kuult. The Next Generation er veldig ensformig, men f.eks. Deep Space Nine er mer variert og full av overraskelser. Og første serien ser ganske skrall ut i dag, men storyene er veldig bra. Star Trek filmen som kom for et par år sida er bra den, det er også den man burde se aller først, fordi handlingen er i tida før den første serien kom, da Spock og Kirk var unge. Jeg husker at Escape from NY/LA var bra, mange år sida jeg har sett dem, skal se dem igjen og. Tron er veldig bra da, særlig med tanke på at det er Disney! Husker kompisen min hadde Tron på sånn kassett med bok, som denne, bare norsk utgave. Jeg og broder'n hadde Star Wars.  Blade Runner er bra, jeg har en Blade Runner koffert med dvd'er, lekebil og masse stæsj. Matrix og X-Files har jeg aldri likt.
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 04 Aug 2010, 00:02 |
|
 |
| Android |
|
|
|
Jeg husker ikke helt hvordan Robocop var, men husker at jeg likte det, får se om jeg fortsatt liker det. Hvis du ikke like langtekkelige filmer burde du se Once upon a time in the west men den er langtekkelig på en bra måte, er en scene der Charles Bronson driver å psyker ut en banditt med å spille munnspill som sikkert varer i 5 minutter. Det er de lange scenene som gjør filmen bra. Uriah Heep har jeg ikke noe av, men jeg kan f.eks. spille Generation X - Dancing with myself, mens jeg danser med meg selv og leser Burning Britain.
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 04 Aug 2010, 21:16 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
Når det gjelder filmer om politi er det jo Dirty Harry som ruler
film #1 Dirty Harry og #3 The Enforcer er action på sitt beste
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 06 Aug 2010, 22:45 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
mange av de gamle james bond filmene er bra, lenge sida jeg har sett dem da.
tenkte å se Bruce Lee filmer nå, fikk en billig box i sverige, har selvsagt sett dem før da. bruce ruler.
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 08 Aug 2010, 21:00 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
Seagal, dolph og van damme er ålreit å se hvis man bare skal ha noe hjernedødt action, men det blir mest komikk for min del. Lorzenzo Lamas kjenner jeg ikke til.
i går så jeg Death Proof, den var til tider så kjedelig at vi vurderte å skru den av, men den tar seg veldig opp og ble ganske kuul. man kan egentlig bare spole over mesteparten av pisspreiket i filmen.
Nå har jeg begynt å se Firefly, western og sci-fi serie, siden noen jeg kjenner mener den er mega bra.
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 08 Aug 2010, 22:49 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Seagal,vandamme og dolph har endel dårlige men filmer som universal soldier,Kapring på åpent hav, og The Punisher (1989) er gode gammle klassikere.. va det Quentin Tarantino's Death Proof fra "Grindhouse"serien av filmene og en anna genial film med adam sandler bullet proof ej digga den filmen  Noen klassiker serier som ej er skikklig gira på... "'Allo 'Allo!" (1982) Beavis Butthead Father Ted MacGyver The A-Team Thundercats Tales from the crypt Walker texas ranger Xena 
|
|
| Top |
|
 |
|
|