|
Skrukken
|
Posted: 05 Oct 2010, 19:20 |
|
 |
| Android |
|
|
|
Tok meg friheten til å slette masse dritt, dette er jo omtrent den enseste bra tråden på forumet (sammen med film tråden) noen her som ser på Derrick eller , drit tøft 
Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3 mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 05 Oct 2010, 22:16 |
|
 |
| Android |
|
|
|
når Hunter var på fjernsynet var det jo full fest i stua, med potetgull og hele pakka Derrick går på nrk1 på ettermidaggen, de fleste dager virker det som jeg trur ikke Planet of the Apes er nevnt her, det er jo filmene som er mest kjent, men det var også en serie og en animert serie cipther om 50 år 
Det var så mange kaker at jeg faen meg måtte spy<3 mosselukta stinker som faen, Fotball oi! vi digger hele da'n!
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 06 Oct 2010, 10:30 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Hmmm va ikkje lett å se bilde siden bilde va failure pga Angelfire. Altids noe feil med Angelfire. bruk http://www.tinypic.com den fungerer ihvertfall. Derrick går på tv ja ,men det hjelper ikke oss som ikke har skikklig kabel til tv og vi gidder ikke å kaste vekk peng på kabel før vi har fått større tv..og ja jeg fulgte med på animerte serien planete of the apes ganske god klassiker 
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 06 Oct 2010, 14:40 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
tok det første og beste bilde jeg fant, gidder ikke kåle med tiny dritt og sånt
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 06 Oct 2010, 21:21 |
|
 |
| Android |
|
|
|
|
Rart, siden jeg så bildet helt fint selv når jeg ikke var logga på, prøvde med ett annet bilde
husk at nrk har nett-tv da, man kan se så og si alt som går på nrk der, kanskje med unntak av noen gamle værmeldinger og sånt
|
|
| Top |
|
 |
Skrukken
|
Posted: 07 Oct 2010, 14:28 |
|
 |
| Android |
|
|
|
Cipther på bryllupsreise om 20 år ROFL  og på tur med sin kone nr. 2  og får å holde meg litt on topic 
|
|
| Top |
|
 |
Deniro
|
Posted: 07 Oct 2010, 18:36 |
|
 |
| Punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: Det er så mye drit og grusomheter på nyhetene at koffor skal vi følge med all den media dritten som skjer i gazza stripen og allt det der Nyhetene gjør ikkje anna få fra hat og irritasjon.. bortsett fra når dei snakker om sport eller kjendiser .. grunnen til at det er dritt og grusomheter på nyhetene er at det er dritt og grusomheter i verden. det er to måter du kan ordne opp i dette på 1) bli en diktator som sensurerer nyhetene til å bare handle om bra ting 2) redde verden slik at det ikke er noe dritt og grusomheter å rapportere om 
|
|
| Top |
|
 |
Cipther
|
Posted: 08 Oct 2010, 01:39 |
|
 |
| Oldschool punk |
 |
|
|
|
Enig me deg Deniro men korsen skal vi redde verden fra korrupsjon når folk er redde for verden spørr du meg spørr jeg deg????.. Den gjengen her er geniale http://www.youtube.com/watch?v=uOjmfRFpIuA point of return  hør på dem å skjønn mitt poeng.. slik er jeg. 1. man kan ikke sensurere nyheten pga den er for brutal og folk tør ikkje innrømme den er brutal pga reddsel for å dø. 2. mye av Nyheten folk gir ut er massemedia bullshitt. 3. vær deg selv for den du er ikke for den du ikke er 
The Only Thing More Dangerous To The System Than An Anarchist Is A Successful Anarchist!
|
|
| Top |
|
 |
Deniro
|
Posted: 08 Oct 2010, 12:16 |
|
 |
| Punk |
 |
|
|
|
Quote: Tror ikkje du veit ka en diktaor er siden du seier det er en bra ting jeg har aldri sagt at diktatorer er en bra ting, jeg sa at de kunne sensurere nyhetene, noe som ikke er en bra ting. jeg synes at folk burde få vite hva som skjer i verden selv om det er dritt og elendighet Quote: sjøl om du sei innlegget ditt ikke va serriøst så såg det serriøst ut.. nei 
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 08 Oct 2010, 15:16 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
Cipther wrote: Tror ikkje du veit ka en diktaor er siden du seier det er en bra ting ,men en diktator kan sensurere det meste fordi den personen har makt .Om en diktator vil skjule nyhetene så er det for å skjule sitt onde regime og korrupsjon..Det er ikkje lett å redde verden når det finnes penger,korrupsjon og ekstremt mye makt.. sjøl om du sei innlegget ditt ikke va serriøst så såg det serriøst ut.. Tja, det spørs hvordan du ser på det. Hvis vi tar det fra det som regnes som et "normalt" ståpunkt, så vil jeg si at å gi mennesker den "friheten" de har idag ikke duger stort. Å la mennesker være mennesker fungerer ikke, vi er destruktive treåringer hele gjengen. Nå sier jeg ikke at alle er like ille som deg da, Cipther, men du er jo et godt eksempel på hvorfor det å kontrollere folket kanskje ikke er en så dum idé. Sånn til felleskapets beste. Og hvis vi så ser det fra et "individuelt/egoistisk" ståpunkt er det selvsagt ikke humant å manipulere befolkningen fordi vi har "fri vilje" og alt det innbilte fjaset der. Vi vil bli behandlet inividuelt og ha et fungerende fellesskap der vi er likestilte. Det er jo litt paradoksalt. Akkurat nå er jeg verken for eller mot de nevnte punktene, jeg bare ..nevner dem. Var det en hersketeknikk å ta avstand fra det jeg nettopp sa? Jeg håper det azz. Jeg tror forresten han vet hva en diktator er alngt bedre enn det du gjør. Egenltig tror jeg ikke du vet stort, du gir i det minste ikke inntrykk av det. Hvis du vil at folks kal slutte å tro du er dum får du bevise at du ikke er det. Enkelt. Skrukken wrote: Skrukken wrote: Sånn. Sorry.
Last edited by Cipther on 20 Nov 2010, 18:07, edited 1 time in total.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 12 Oct 2010, 20:27 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Jeg må innrømme at jeg ikke klarte å ta meg nær av det da jeg ikke skjønte halvparten.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 13 Oct 2010, 16:40 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Du sier det ja.
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 15 Oct 2010, 17:40 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Heter denne kompisen din tilfeldigvis Kenneth?
|
|
| Top |
|
 |
klut
|
Posted: 16 Oct 2010, 18:30 |
|
| Respected punk |
 |
|
|
|
|
Du skjønner ikke en spøk om du så får den inn intravenøst.
Jeg tror du er den utlendingen du hater. Det må være et sånt projeksjonskompleks. Sånn som folk med stygge øreflipper som alltid kommenterer andres stygge øreflipper. Skaff deg heller en psykiater enn å "vente"(eng.) her. Eller dropp formalitetene og legg deg inn frivillig før du får et psykotisk blackout. Eller blodpropp(jeg holder en knapp på sistnevnte).
Forresten inspirerte du meg til å skrive et haiku, jeg kaller det "N00b Haiku";
You suck, I mock You.
|
|
| Top |
|
 |
|
|